نسخه چاپی

تجلیل سردار جزایری از شهید مغنیه

معاون ستاد كل نیروهای مسلح گفت: توان و ظرفیت راهبردی امروز مقاومت كه در جنگ 8 روزه دشمن صهیونیستی را مبهوت كرد، مرهون تلاش های عماد مغنیه است.


به گزارش نما به نقل از فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سالگرد شهادت عماد مغنیه از فرماندهان برجسته حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان اظهار داشت: عماد مغنیه پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بود، او در سایه پیام انقلاب و رهبری امام خمینی (ره) پای در عرصه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و توانمند‌سازی مقاومت اسلامی گذارد.

وی افزود: ایمان، تقوا، شجاعت، اخلاص، بصیرت، ولایت پذیری و روحیه جهادی از عماد مغنیه الگوی مرجع و قابل احترامی برای فرزندان مقاومت و رزمندگان حزب الله ساخته‌ بود.

جزایری گفت: در جریان ترور شهید مغنیه یک بار دیگر تروریسم آمریکا و رژیم صهیونیستی به عیان در معرض افکار عمومی قرار گرفت؛ پیش‌تر از آن دولت آمریکا برای دست‌یابی به این رزمنده دلاور میلیونها دلار جایزه تعیین کرده بود و از هر اقدام ددمنشانه‌ای برای ترور این مجاهد فی سبیل الله فروگذار نکرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: عماد مغنیه پس از جنگ 33 روزه در سال 2008 به انتقال تجارب حزب‌الله در این جنگ به مقاومت غزه و رزمندگان حماس مبادرت ورزید و با اعتمادی که به آنان داشت مطمئن بود که الگو برداری آنها از حزب الله موفقیت مقاومت فلسطین برابر دشمن صهیونیستی را تضمین خواهد کرد.

جزایری با بیان اینکه گردانهای عزالدین قسام و یگان‌های موشکی حماس عماد مغنیه را شریک پیروزی مقاومت غزه می‌دانند، تصریح کرد: عماد مغنیه زنجیره مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین را به همدیگر پیوند زد و اینکه رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی پس از جنگ 8 روزه می‌گوید، در تمامی موشک‌هایی که از غزه به سمت دشمن صهیونیستی شلیک می‌شود رد پای حاج عماد مغنیه به چشم می خورد، بیانگر این حقیقت است که عماد مغنیه عامل و ظرفیت راهبردی مقاومت اسلامی فلسطین در رویارویی با رژیم صهیونیستی نیز به شمار می‌رفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: راه عماد مغنیه فرمانده دلیر و شجاع حزب الله لبنان پس از شهادت ایشان پر فروغ‌تر، پویاتر و انقلابی‌تر از دوران حیات وی تداوم خواهد یافت و جنگ 8 روزه لبنان و نیز ناکامی‌های چند گانه رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار و توان بازدارندگی حزب‌الله در سالهای اخیر نشان داده است که در آینده نیز باید منتظر ظهور پیروزی‌ها و موفقیت‌هایی برای مقاومت باشیم که بر پیشانی آن نقش‌آفرینی این فرزند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می‌درخشد.

وی در پایان گفت: در شرایط امروز روح عماد مغنیه در هزاران رزمنده مقاومت در منطقه و اقصی نقاط جهان حضور دارد و سلطه‌گران جز تسلیم در برابر اراده آهنین آنان چاره‌ای ندارند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...