نسخه چاپی

دایی:با رویانیان آشتی نمی‌كنم

عکس خبري -دايي:با رويانيان آشتي نمي‌کنم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با بیان اینكه به خاطر محمد رویانیان مجبور شدم مراسم گلریزان را ترك كنم،گفت: محمد محمدی دروازه‌بان تیم ما بدون هماهنگی با من در تمرین دیروز حاضر نشد و فعلا او را به خاطر مسائل انضباطی از تیم كنار گذاشتم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی راه آهن با سپاهان درباره این دیدار، اظهار داشت: این یکی دیگر از بازی‌های سخت ما در این فصل است. سپاهان تیم بزرگی است که در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته است. این بازی هم برای راه آهن و هم برای سپاهان مهم است چون آنها با برد می توانند به رتبه دوم برسند و ما هم در صورت پیروزی می توانیم تا رده ششم بالا بیاییم.

وی با بیان اینکه راه آهن در بازی با استقلال در کمال شایستگی نتیجه را واگذار کرد، یادآور شد: ما در دو روز گذشته تمرینات سبکی داشتیم و خودمان را ریکاوری کردیم تا فردا با تمام توان مقابل سپاهان بازی کنیم. ما شناخت کافی از سپاهان داریم و اگر بدشناسی نیاوریم و اشتباهات فردیمان تکرار نشود می توانیم پیروز شویم.

سرمربی راه آهن در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت محمد محمدی دورازه بان این تیم که گفته می شود به خاطر مرخصی در تمرینات راه آهن حاضر نشده است، گفت: محمدی را فعلا به خاطر مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته ام چون بعد از بازی با استقلال سرتمرین حاضر نشد. در تیم من نظم و انضباط حرف اول را می زند و اگر قرار است کسی مرخصی بگیرد باید از علی دایی بگیرد.

وی افزود: من پیغام و پسغامی از بازیکنان قبول نمی کنم و به همین خاطر محمدی را به باشگاه می سپارم تا تصمیم نهایی را درباره او بگیرد.

دایی در خصوص حضورش در مراسم گلریزان که صبح امروز برگزار شد، گفت: به دعوت طالقانی به این مراسم رفتم و دوست داشتم با گود و زورخانه بیشتر آشنا شوم. گلریزان امروز برای یک امر خیر بود و من هم وظیفه داشتم در آن حاضر شوم. چرا که خوب است در این مواقع مرام و معرفت پهلوانی که در گودهای زورخانه ای بوده رعایت شود.

"آیا صحت دارد به خاطر حضور محمد رویانیان در مراسم مجبور شدید گلزیران را ترک کنید" دایی در پاسخ به این سئوال گفت: بله پس از آن بود که از مراسم بیرون آمدم چون قرار نیست ساعتم را با دیگران هماهنگ کنم. من کار داشتم و البته اگر کاری هم نداشتم در مراسم نمی‌ماندم.

دایی درباره اینکه گفته می شود قرار بوده است در مراسم گلریزان او را با محمد رویانیان آشتی بدهند، خاطر نشان کرد: اصلا و ابدا. من هفته قبل هم در نشست خبری گفتم چند بار از سال قبل دنبال طلبم از پرسپولیس بودم ولی آقایان پاسخگو نبودند حتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس هم مصاحبه ای کرد و چیزهای کذبی گفت. در عین حال حبیب کاشانی مدیر عامل وقت پرسپولیس صحبتم را تایید کرد و حقانیتم ثابت شد.

"با کسانی که دنبال پایمال کردن حقم هستند کاری ندارم"، دایی با بیان این مطلب بدون آنکه از رویانیان نام ببرد، گفت: کاشانی در نامه ای که به وکیلم داده است مبلغ طلبم از پرسپولیس را تایید کرد. تمام مدارک قرارداد من هم در اداره مالیات موجود است. نمی دانم چرا باید برای کسی که به صراحت مرا محکوم می کند و حتی قبل از بازی پرسپولیس با راه آهن ۳ بار بیانیه می دهد باید به این راحتی مراسم نمادین بگیریم.

سرمربی تیم راه آهن افزود: علی دایی اینجور آدمی نیست و با کسانی که حقش را پایمال می کنند در یک مسیر قرار نمی گیرد.

دایی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه گفته می شود قراردادش در پرسپولیس بالاتر از سقف قرارداد بوده و به همین خاطر تمام مبلغ را نمی تواند دریافت کند، گفت: متاسفانه اطلاعات بعضی ها ناقص است. اول از همه باید بگویم قراردادی که من بستم قبل از این بود که قانون سقف قراردادها بوجود بیاید. به همین خاطر قرارداد من اصلا و ابدا مشمول سقف قرارداد نمی شود.

وی ادامه داد: بعد از آن هم باید تاکید کنم که علی دایی نیامده تا قراردادش را پنهان کند در این فوتبال که بعضی ها بالای میلیاردها تومان پول می گیرند علی دایی ۵۰۰ میلیون تومان گرفته و اینکه می‌گویند بالای سقف است جالب نیست. شما مربی بعدی پرسپولیس بعد از من را ببنید که مبلغ قراردادش چقدر بوده است؟!

سرمربی راه آهن با بیان اینکه دوست دارد با کسی وارد بحث شود که اطلاعات کافی داشته باشد، تاکید کرد: بعضی ها با مطرح کردن این مسائل خودشان را خراب می کنند. آنها مسائلی را مطرح می کنند که حقیقت ندارد و دوزار نمی ارزد.

دایی در ادامه خاطر نشان کرد: قرارداد من در فدراسیون فوتبال ثبت شده و آن موقع هم سقف قرارداد وجود نداشت. تازه باید از من تشکر کنید که مبلغ قرارداد واقعی ام را گفتم و مالیات واقعی می دهم. کسانی هستند که مبلغ واقعی قراردادشان را نمی گویند و فرار مالیاتی هم دارند. از این متاسفم که برای کسانی که راه درست می روند چنین مسائلی ایجاد می کنند.

خبرنگاری از دایی پرسید که کسر قرارداد دایی از سوی باشگاه پرسپولیس به خاطر بندهای پاداش و جریمه های انضباطی بوده است؟ سرمربی راه آهن در این خصوص گفت: این حرف ها، حرف های کذب است. من پاسخ کاشانی را در ماشینم دارم و اگر لازم باشد به دوستانم می گویم آن را نشان بدهند که چنین چیزهایی در قراردادم نبوده است. اگر قرار است کسی به خاطر باخت جریمه انضباطی و تنبیه شود باید با درخواست من باشد.

وی ادامه داد: چطور می شود پاداش قهرمانی که مسجل شده را پرداخت نمی کنند من زیر بار حرف زور نمی روم. شما نگاه کنید پرسپولیس با آن بازیکنان دو بار قهرمان جام حذفی شد. حالا عوض اینکه پاداش ما را بدهند بازیکنان را جریمه می کنند؟ این کجای قانون است؟

دایی که از این موضوع عصبانی به نظر می رسید خاطر نشان کرد: متاسفانه حساب و کتاب هایشان هم درست نیست. موقعی که حساب و کتاب هم بلد نیستند چطور جوابشان را بدهم؟ به عنوان مثال ۱۰ درصد از قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی می شود ۵۰ میلیون تومان، اینکه می گویند ۶۵ میلیون تومان جریمه شده ام را نمی دانم و کدام ماشین حساب حساب کرده است.

سرمربی راه آهن با بیان اینکه بدون مدرک صحبت نمی کند، یادآور شد: من جراتش را دارم و حتی اگر اشتباه کنم عذرخواهی می کنم. من فرار رو به جلو نمی کنم. با تورمی که الان هست حساب کنید ۳۲۰ میلیون تومان طلب آن موقع من از پرسپولیس حالا چقدر می شود که آقایان مسائل واهی را عنوان می کنند؟!

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با حبیب کاشانی مدیر عامل وقت پرسپولیس دیداری داشته یا خیر، گفت: من با کاشانی دیدار نداشته ام. شاید ما در بعضی مسائل با هم مشکل داشتیم ولی روی حرف حق مشکلی نداریم! من حتی قبل از آنکه وکیلم از حبیب کاشانی درباره مبلغ قرارداد و طلبم از پرسپولیس درخواست کند در کمیته انضباطی گفتم اگر کاشانی بگوید حقی ندارم حرفش را قبول می کنم.

دایی در پایان گفت: طلبم از پرسپولیس نه مرا ثروت می کند و نه فقیر. من دنبال حقم هستم و حقم را هر جوری که بخواهم استفاده می کنم.

تیم های فوتبال راه آهن و سپاهان در چارچوب هفته لیگ برتر فوتبال فردا سه شنبه در ورزشگاه راه آهن به مصاف هم می روند.

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان به دلیل تاخیر در پرواز سپاهان به تهران به این نشست خبری نرسید.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...