نسخه چاپی

حال استاد پیشكسوت وخیم شد

فرزند عزیزالله جوینی محقق و مصحح ادبی از پایین بودن سطح هوشیاری پدرش خبرداد و گفت: تنفس وی تقریبا قطع شده و تنها بوسیله دستگاه انجام می‌شود.


به گزارش نما، مازیار جوینی، فرزند عزیزالله جوینی محقق و مصحح ادبی در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت پدرش اظهار داشت: وضعیت پدرم نسبت به روزهای گذشته کمی وخیم‌تر شده و در کما بسر می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که هوشیاری در چه وضعیتی است، عنوان کرد: پدرم هوشیاری نداشته و تنفس تنها به کمک دستگاه صورت می‌گیرد؛ دقیق نمی توان میزان هوشیاری را اعلام کرد به این دلیل که داروی آرام‌بخش تجویز شده است و باید گفت کمای مطلق و عمیق را سپری می‌کند.

فرزند این محقق که خود از پزشکان است ادامه می‌دهد، مشکل اصلی پدرم تنها کلیه است چراکه به درمان جواب نداده و تنفس ایشان هم تقریبا قطع شده و تنها بوسیله دستگاه انجام می‌شود، اما قلب پدرم همچنان ریتم طبیعی را دارد.

گفتنی است، از چهارشنبه هفته گذشته 18 بهمن با وخیم شدن حال این محقق و مصحح او به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تهران کلینیک منتقل شد و پس از آن طی سه روز اخیر به حالت کما رفت و در حال حاضر عزیزالله جوینی در کمای کامل به سر می‌برد.

عزیزالله جوینی، مصحح، محقق و شاهنامه‌پژوه و استاد بازنشسته دانشکده ادبیات دانشگاه تهران است. وی در سال 1304 در شهر اسفراین به دنیا آمده است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...