نسخه چاپی

توهین شاهزاده سعودی به پیامبر اكرم

عکس خبري -توهين شاهزاده سعودي به پيامبر اکرم

طلال بن عبدالله آل سعود معتقد است علمایی كه از تمدن اسلامی حرف می‌زنند ملحد و بی‌دین هستند! منشا تمام عقب ماندگی‌ها اسلام است.

به گزارش نما، سایت شیعه نیوز نوشت: طلال بن عبدالله آل سعود، شاهزاده سعودی در سخنانی گستاخانه که در تویتر منتشر شد، به اسلام و پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) توهین کرد. این سخنان در حقیقت از ماهیت یهودی آل سعود و تلاش آنها برای از بین بردن اسلام ناب پرده برمی دارد.

طلال بن عبدالله معتقد است: علمایی که از تمدن اسلامی سخن می گویند، ملحد و بی دین هستند! منشا تمام عقب ماندگی ها اسلام است... دین اسلام فقط باعث جهل، نژاد پرستی، عقب ماندگی و سنگدلی است! اسلام دستاوردی به جز جنگ، خونریزی و غارت ندارد!

شاهزاده سعودی این سخنان را در حالی مطرح می کند که، آل سعود بعد از تسلط بر جزیرة العرب به ابداع فرقه تکفیری وهابیت اقدام کردند. وهابیت و شیوخ آن در جهت حمایت از آل سعود در ایجاد بدعت در دین مقدس اسلام تا آنجا پیش رفتند که حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال اعلام کردند!

بدیهی است که هدف اینگونه بدعت ها در دین، نابودی اسلام اصیل و دور کردن امت اسلام از سرچشمه های اصیل و ناب آن و وارد کردن حقد و کینه نسبت به اسلام و پیامبر گرامی(صلی الله علیه وآله) از طریق فتواهای دروغینی است که وهابیت بانی آن است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...