نسخه چاپی

واكنش فراكسیون اصولگرایان به حادثه قم

فراكسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای واقعه 22 بهمن قم را محكوم و از نمایندگان مجلس و مردم این شهر خواست تا با متانت و خویشتن داری از هرگونه اقدامی كه سبب تداوم اینگونه حوادث شود خودداری كرده و حفظ وحدت را از همه چیز مهم تر شمارند.


به گزارش نما به نقل از مهر، متن این بیانیه به این شرح است: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی، در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال با بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور خود بنیه وحدت امت را حول محور ولایت متجلی نموده و دشمنان را مایوس تر کردند. در حقیقت مردم قدرت "مقلب القلوب" بودن حضرت حق را با حضور در صحنه، به نمایش گذاشتند که به همین سبب وظیفه می دانیم از آحاد مردم شریف تقدیر و تشکر نماییم.

آنچه در روز 22 بهمن ماه 91 هنگام سخنرانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی در شهر قم به ظهور رسید، با قطع نظر از نیت و انگیزه کسانی که در آن واقعه شرکت داشتند به دلایل مختلف عملی نادرست و ناپسند تلقی می شود. این اقدام بهانه ای به دست بعضی رسانه های غربی داد تا اخبار راهپیمایی با شکوه مردم در همه کشور و از جمله شهر مقدس قم را که نشانه وحدت ملت و اقتدار نظام بود نادیده گرفته و به حاشیه برانند، و در عوض به بزرگنمایی آن واقعه بپردازند. اینگونه اقدامات می تواند علاوه بر حرمت افراد، حرمت جایگاه های مهم و قانونی کشور را نیز مخدوش سازد و این حرمت شکنی مسلما به زیان کشور خواهد بود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تجزیه و تحلیل آنچه را که خود "بداخلاقی سیاسی" نامیدند در ایام دهه فجر به مصلحت ندانستند و آن را به بعد موکول کردند. جای آن بود که همگان از این مصلحت اندیشی حکیمانه تبعیت کرده و کاری نمی کردند که به تعبیر ایشان "بازی در زمین دشمن" محسوب شود. فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم با محکوم کردن آنچه در روز 22 بهمن در بخشی از مراسم راهپیمایی افتخار آفرین مردم قم روی داد، از نمایندگان مجلس و مردم آگاه و شریف قم درخواست می کند با متانت و خویشتنداری از هر گونه واکنشی که سبب تداوم اینگونه حوادث شود خودداری کنند و حفظ وحدت را از همه چیز برتر و مهم تر شمارند. مسلما در این شرایط راهنمایی روحانیون ارجمند و علمای اعلام به ویژه مراجع عظام تقلید چراغ راه خواهد بود و سبب حفظ احترام جایگاه ها و اقتدار نظام و تقویت وحدت خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...