نسخه چاپی

شكایت كمالی پور از اكبر عبدی و فریدون جیرانی

تهیه كننده فیلم سینمایی شرط اول از اكبر عبدی، فریدون جیرانی و حمید پنداشته به دادسرای ناحیه سه ونك شكایت كرد.

محمد کمالی پور؛ تهیه کننده فیلم سینمایی شرط اول با اعلام این خبر، ضمن انتقاد به صحبت های اکبرعبدی در برنامه شب گذشته "هفت" در خصوص کم و کیف شکایت خود از این بازیگر سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: شامگاه گذشته اکبرعبدی هنرپیشه سینمای ایران در برنامه تلویزیونی هفت صحبت هایی خلاف واقع درباره فیلم سینمایی شرط اول، مسعود اطیابی کارگردان و بنده تهیه کننده این فیلم را ارائه دادند.

وی در ادامه افزود: صحبت های عبدی تهمت، افترا و جوسازی بیش نبود و آنچه روی آنتن رفت کذب محض بود و بدتر اینکه جیرانی مجری و تهیه کننده برنامه تلویزیونی هفت به من اجازه نداد برای دفاع از خود و پروژه شرط اول روی آنتن برنامه هفت بیایم، در واقع هیچ یک از مسئولان این برنامه پاسخگوی تلفن های من نبودند. به همین دلیل شخصا علاوه بر اکبرعبدی از فریدون جیرانی و حمید پنداشته مجری طرح این برنامه شکایت کردم.

کمالی پور در ادامه صحبت های خود با اشاره به مسائلی که در ساخت سینمایی شرط اول اتفاق افتاده است و همچنین نحوه همکاری اکبرعبدی با این پروژه گفت: زمان آغاز پروژه سینمایی شرط اول من به اتفاق مسعود اطیابی اکبرعبدی را به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم انتخاب کردیم و زمانی که موضوع را با ایشان مطرح کردیم قرار بستن قرارداد را با او هماهنگ کردیم منتها هربار که قرار می گذاشتیم به یک بهانه ای قرار را لغو می کردند و سر وعده خود حاضر نمی شدند. خلاصه اینکه قرار اولیه خود با عبدی را گذاشتیم و در قرارداد اولیه مبلغ 45 میلیون تومان قرار داد بستیم و 11 میلیون تومان هم به ایشان پیش قسط پرداخت کردیم.

وی در ادامه افزود : پس از پرداخت قسط اول به عبدی ، برای تست گریم آماده شد تا اینکه یک روز نزدیک به این ایام آقای لدنی تهیه کننده پروژه عمارت فرنگی که به کارگردانی آقای ورزی ساخته می شد تماس گرفتند و گفتند که این بازیگر پروژه عمارت فرنگی را از نیمه رها کرده است و شما اجازه ندارید که از ایشان استفاده کنید. منتها من به این درخواست گوش ندادم و علی رغم توصیه های دوستان ریسک کردم و فیلمبرداری آغاز شد.

تهیه کننده شرط اول با اشاره به غیبت های پی در پی اکبرعبدی در ساخت این فیلم گفت: غیر از سه روز نخست کار، ایشان مدام غیبت می کردند و یا با تاخیر سرکار حاضر می شدند و زمانی که با تاخیر سرکار می آمدند، شروع به مهیا کردن خود می کردند و پس از به اتمام رسیدن کار و پایان روزکاری فیلمبرداری که قبل از غروب خورشید است سر صحنه آماده می شدند .

کمالی پور در ادامه افزود: هنوز چند روز از حضور نصف و نیمه ایشان بر سر صحنه نگذشته بود که یک روز در لوکیشنی در خیابان بهار با اطیابی کارگردان این مجموعه دعوا کرد و این پروژه را به حالت تعطیلی کشاند. پس از چند روز تعطیلی کار سراغ ایشان رفتیم و شرط حضور دوباره خود را افزایش دستمزد اعلام کردند و بعد از دستمزد خود را از 45 میلیون اولیه به 51 میلیون افزایش دادند و پس از نوشتن دوباره قرارداد سر صحنه حاضر شد و هشت جلسه هم کار کرد اما دوباره غیبت کرد و کل پروژه به حاشیه رفت و بعدهم گفت که نمی آید ولی چون کار تا نیمه با ایشان همراه بود دوباره درخواست حضور دادم اما عبدی این بار قرار داده 70 میلیونی درخواست کرد اما در ذیل قرارداد نوشت در صورت غیبت هر روز چهار میلیون تومان از ایشان کسر شود.

این تهیه کننده در ادامه افزود: خلاصه اینکه چند روزی آمد اما سر صحنه های اکشن از برادرزاده خود استفاده کرد و ما هم صحنه های اکشن را از برادرزاده ایشان استفاده کردیم تا اینکه یک صحنه داشتیم که حالت دویدن عبدی در نمایی بسته بود و باید خودش حضور می داشت اما هنگام گرفتن این صحنه گفت که پایش مو برداشته و نمی تواند بازی کند خلاصه به دکتر رفت و دوهفته استراحت مطلق گرفت اما بعد از دو هفته پای خود را کامل کچ گرفت و گفت دکتر دوماه استراحت داده است .

وی درادامه افزود: خلاصه اینکه پس از تمام این اتفاق ها ادامه فیلمبرداری را بدون ایشان انجام دادیم و مجبور شدیم به خاطر دردسرهایی که عبدی برای فیلم شرط اول ایجاد کرده بود پنج دقیقه از داستان را انیمیشن کار کنیم .

کمالی پور در پایان افزود: من برای فریدون جیرانی، حمید پنداشته که از عوامل اصلی این برنامه تلویزیونی هستند متاسفم که فرصت دفاع را از من گرفتند و یک طرفه به قاضی رفتند. به همین دلیل از اکبر عبدی، فریدون جیرانی و حمید پنداشته به دادسرای ناحیه سه ونک شکایت کردم.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...