نسخه چاپی

«یاد خدا» فرزاد جمشیدی همچنان متوقف

عکس خبري -«ياد خدا» فرزاد جمشيدي همچنان متوقف

تهیه‌كننده‌ برنامه «یاد خدا» شبكه یك در پی توقف چهار هفته‌ای برنامه‌اش این‌گونه توضیح داد: ۳۰ قسمت از برنامه‌ «یاد‌خدا» به پایان رسید و حالا به خاطر مشغله‌هایم دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم و قصد تسویه دارم.

تهیه‌کننده‌ برنامه «یاد خدا» شبکه یک در پی توقف چهار هفته‌ای برنامه‌اش این‌گونه توضیح داد: ۳۰ قسمت از برنامه‌ «یاد‌خدا» به پایان رسید و حالا به خاطر مشغله‌هایم دیگر نمی‌خواهم ادامه بدهم و قصد تسویه دارم.

داوود نجفی که «یاد خدا» را با اجرای فرزاد جمشیدی تهیه می‌کرد، درباره‌ روند تولید و پخش این برنامه، اظهار کرد: به خاطر مشغله‌های کاری‌ای که برایم پیش آمده است، قصد دارم با برنامه «یاد خدا» تسویه کنم؛ بنابراین همین‌جا اعلام می‌کنم که تهیه‌کنندگی این برنامه دیگر با من نیست و هیچ اطلاعی هم از ادامه یا توقف آن ندارم که قرار است به چه شکل و با چه مجری‌ای باشد.

وی افزود: پخش برنامه «یاد خدا» از سال گذشته از شبکه یک سیما آغاز شد و اکنون ۳۰ قسمت از آن به پایان رسیده است و دیگر نمی‌خواهم به تهیه‌کنندگی خودم ادامه دهم.

نجفی در پایان گفت: هیچ اطلاعی از فرمت جدید «یاد خدا» ندارم؛ ضمن اینکه اصلا نمی‌دانم قرار است با کدام تهیه‌کننده و مجری‌ای ادامه پیدا کند.

«یاد خدا» عنوان برنامه‌ای مذهبی از شبکه یک سیما است که از سال گذشته پنجشنبه شب‌ها با اجرای زنده فرزاد جمشیدی به روی آنتن می‌رفت. این برنامه از ۲۲ دی ماه تاکنون، به مدت یک ماه است که از شبکه یک پخش نمی‌شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...