نسخه چاپی

ممنوعیت توزیع پیك‌نوروزی در سال جدید

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اجباری نبودن توزیع پیك نوروزی برای نوروز 92 خبر داد و گفت: پیك های نوروزی با تشخیص مدیران استانی بین دانش آموزان توزیع می شود.


به گزارش نما، فاطمه قربان در گفتگو با مهر با بیان این مطلب گفت: تولید و توزیع پیک های نوروزی امسال در اختیار استانها قرار گرفته است و درصورت تشخیص مدیران استانی، پیک ها بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی افزود: البته توزیع پیک های نوروزی میان دانش آموزان اجباری نیست و حتی اگر استانی تشخیص دهد که این پیک ها در ایام نوروز برای دانش آموزان مناسب نیست، هیچ اشکالی به وجود نمی آید.

به گفته قربان، قرار نیست مدیریت متمرکز داشته باشیم. استانها نیز باید خلاقیتهای خود را نشان دهند و در جلسات کارشناسی به جمع بندی های موفقیت آمیز برسند.

توزیع پیک های نوروزی و تابستانی از سال تحصیلی جدید ممنوع است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش از ممنوعیت توزیع پیک های نوروزی و تابستانی از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی های گسترده ای برای اوقات فراغت دانش آموزان از سوی نهادهای مختلف در آموزش و پرورش به ویژه کانون های فرهنگی و تربیتی انجام می شود و دیگر نیازی به پیک های تابستانی یا نوروزی برای دانش آموزان نیست.

وی ادامه داد: نوروز امسال آخرین سالی است که به صورت اختیاری پیک های نوروزی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و از سال آینده توزیع این پیک ها میان دانش آموزان ممنوع خواهد شد و به زودی این ممنوعیت را اعلام خواهیم کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...