نسخه چاپی

حاشیه های دیدار معوقه راه ساری و میثاق

دیدار تیم‌های فوتسال راه ساری و میثاق تهران با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش نمابه نقل از فارس،روز گذشته ديدار معوقه دو تيم ميثاق تهران و راه‌ ساري برگزار شد که در اين ديدار حاشيه‌هاي زيادي به وجود آمد و همچنين اتفاقات عجيب و غريبي رخ داد.

در حالي که شش دهم ثانيه به پايان بازي باقي مانده بود توپ به خارج ميدان رفت و بازيکنان ميثاق اوت را زدند. در اين فاصله بازيکنان راه ساري خيال مي‌کنند شش دهم ثانيه به پايان رسيده و داور وقت‌ نگهدار اتمام بازي را اعلام کرده است به همين دليل مي‌ايستند و حرکتي نمي‌کنند اما بازيکنان ميثاق به بازي ادامه داده و توپ تبديل به گل مي‌شود.

پس از اين حادثه کادر فني تيم ميثاق وارد زمين شده و اعلام مي‌کند که گل صحيح بوده است. قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا سهرابي بود، او پس از کش و قوس‌هاي فراوان و گذشت ۱۰ دقيقه، گل را صحيح اعلام مي‌کند و همين امر باعث مي‌شود ميثاق ۴ بر ۳ برابر راه ساري به برتري برسد و پس از آن درگيري به وجود آمد.

از نکات قابل توجه در اين ديدار عدم حضور ناظر داوري بود که کميته فوتسال شخصي را براي اين امر مشخص نکرده بود. همچنين عليرضا سهرابي که قضاوت اين ديدار را بر عهده داشت در ديدار فرداي تيم‌هاي شهرداري تبريز و راه‌ ساري قضاوت خواهد کرد البته مسئولان راه ساري نسبت به اين موضوع شکايت کردند و قرار شده داور اين بازي تغيير کند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...