نسخه چاپی

كنترل رسانه‌های غربی توسط صهیونیست‌ها

بازمانده حادثه ۱۱ سپتامبر گفت: در آمریكا همه رسانه‌ها در كنترل صهیونیست‌هاست و متأسفانه تبلیغات منفی علیه ایران بسیار انجام می‌شود.

به گزارش نما، ویلیام رودریگز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: اکثر رسانه‌های فعال در آمریکا توسط صهیونیست‌ها کنترل می‌شود و متأسفانه بارها و بارها تبلیغات منفی علیه ایران انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه در حادثه 11سپتامبر اکثر رسانه‌های دنیا حضور داشتند ادامه داد: در آمریکا هرکسی بخواهد در حادثه 11سپتامبر ابهام ایجاد کند از بین می‌رود.

این بازمانده حادثه 11سپتامبر اضافه کرد: در غرب از قدرت رسانه برای پیش بردن اهداف سیاسی به صورت موثر استفاده می‌شود. همچنین از رسانه‌های غربی برای مبارزه علیه اسلام نیز بهره گرفته می‌شود.

رودریگز تصریح کرد: رسانه‌های غربی و آمریکایی اخبار را به گونه‌ای ارائه می‌کنند که مرتبط با اهداف و خروجی‌های خودشان باشد.

وی افزود: رسانه‌های ایرانی با رسانه‌های آمریکایی بسیار متفاوت است. رسانه‌های غربی از موضع متعادلی برخوردار نیستند و همیشه به صورت یک طرفه به اخبار می‌پردازند.

این بازمانده حادثه 11سپتامبر تصریح کرد: به عنوان مثال اگر کسی در رسانه‌های آمریکا بر خلاف موضع مدنظر حرفی بزند به او حمله رسانه‌ای و بمب باران رسانه‌ای می‌کنند.

رودریگز با اشاره به این مطلب که رسانه‌ها باید واقعیت را بگویند افزود: رسانه‌هایی مانند خبرگزاری فارس باید به ما کمک کند و صدای ما را به گوش جهانیان برساند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...