نسخه چاپی

ادعای عجیب الشباب درباره میزبانی صبا

عکس خبري - ادعاي عجيب الشباب درباره ميزباني صبا

باشگاه الشباب امارات در گزارشی از آنچه "كارشكنی‌های صبای ایران" خوانده به میزبانی این تیم ایرانی در دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اعتراض كرده و مدعی شده كه نماینده ایران نتوانست میزبان خوبی برای بازی باشد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تیم فوتبال الشباب امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در ضربات پنالتی صبای قم را شکست دهد و به مرحله گروهی صعود کند.

اماراتی‌ها که با خوشحالی ایران را ترک کردند در گزارشی طولانی به شرایط میزبانی در قم به شدت اعتراض کردند و مدعی شدند که صبا قوانین میزبانی را زیر پا گذاشت و نتوانست میزبانی شیاسته در این دیدار باشند!

در این گزارش که روزنامه‌ «البیان» امارات آن را منتشر کرد، آمده است: باشگاه الشباب با رفتارهای غیر ورزشی و ناجوانمردانه در قبل و بعد از بازی با صبای قم مواجه شد؛ رفتارهایی که همه اعضای تیم را ناراحت کرد.

** فشارهای روانی

عبدالله السویدی، مدیر باشگاه الشباب و رییس کاروان اعزامی این تیم به ایران گفت: با سختی‌های زیادی مواجه شدیم. تیم حریف قبل و بعد از بازی رفتارهای غیر ورزشی از خود نشان داد. به نظر می‌رسید که آنها یا از قوانین میزبانی AFC بی‌خبر بودند یا از روی عمد برای در تنگنا قرار دادن ما دست به چنین رفتارهایی می‌زدند.

** کارشکنی آشکار!

رییس کاروان الشباب افزود: زمین ورزشگاه صبا اصلا برای برگزاری بازی مناسب نبود. گذشته از این، طریقه تعامل در هنگام بازی خوب نبود و ورزشگاه محل برگزاری بازی که باید تیم میزبان در آن تمرین کند، مشخص نبود. فضای بسیار کمی هم برای تماشاگران تیم میهمان در نظر گرفته شده بود که این عملا کارایی آنها را از دست داد. تماشاگران اندک ما که بیشتر آنها از برادران عراقی ما بودند، در خواست پرچم امارات و باشگاه الشباب را کردند، اما آنها با فشار ایرانی‌ها مواجه‌ شدند و موفق نشدند پرچم امارات را در ورزشگاه به اهتزاز در آوردند. این کارشکنی‌ها است که مطمئنا کنفدراسیون فوتبال آسیا با آن برخورد خواهد کرد.

** تحریک عامدانه!

السویدی در ادامه سخنان خود گفت: به هنگام تمرین الشباب اسکوربرد ورزشگاه شش گل پرسپولیس برابر ما در فصل قبل این رقابت‌ها را به نمایش گذاشت تا از این طریق بازیکنان تحریک شوند. آنها با این کار می‌خواستند روحیه بازیکنان ما را پایین آورند، مطمئنا AFC با این اقدام هم برخورد خواهد کرد و تیم ایرانی را جریمه خواهد کرد. کاروان الشباب با الفاظ زشت و به دور از عرف ایرانی‌ها مواجه شد(!) به زودی فهرست کاملی از قانون شکنی‌های تیم صبا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم داد و در آن به تمام کارشکنی‌ها این تیم ایرانی اشاره خواهیم کرد.

** سیاست یک بام و دو هوا!

رییس کاروان اعزامی الشباب به ایران در ادامه انتقادهای خود از شرایط میزبانی صبای قم، گفت: از سران کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم که به سیاست یک بام و دو هوای خود در برخورد با تیم‌های اماراتی و ایرانی پایان دهند. AFC برخورد سختگیرانه‌ای با تیم‌های اماراتی دارد، این در حالی است که با تیم‌های ایرانی با تساهل و مدارا برخورد می‌کند. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید شرایط ورزشگاه‌های ایران را که قبل از دادن میزبانی به آنها بررسی کند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...