نسخه چاپی

مقابل استقلال نگران قضاوت داور هستیم

مدیرعامل فجرسپاسی شیراز گفت: ما نگران قضاوت داور مقابل استقلال هستیم و فدراسیون باید داوری شجاع و خوب برای این دیدار در نظر بگیرد.

به گزارش نما، جعفر جعفري در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت تيم فجرسپاسي اظهار داشت: تيم ما شرايط خوبي دارد. بالاخره همه تيم ها بالا و پائين دارند و در مقطعي دچار نوسان مي شوند. تيم ما هم نوسانات خود را پشت سر گذاشته و انشالله از اين هفته نتيجه مي گيرد.



وي افزود: ما از هر لحاظ تيم خيلي خوبي داريم. بازيکنان از نظر انضباط و نظم و اخلاق خيلي خوب هستند و کار خود را به خوبي انجام دادند. گاهي هم اگر نتيجه نمي گيريم به خاطر اتفاقات فوتبالي است.



مديرعامل فجرسپاسي با اشاره به مکان بازي با استقلال تصريح کرد: اين بازي هم مانند ديدار با پرسپوليس در حافظيه برگزار مي شود. وقتي اين تيم ها به شيراز مي آيند، بايد در جايي بازي برگزار شود که شوراي تامين اجازه بدهد و تماشاگران زيادي هم که مي آيند، بتوانند از ورزشگاه استفاده کنند.



جعفري در خصوص مخالفت ياوري با برگزاري اين ديدار در حافظيه گفت: ياوري هيچ وقت مخالف نبوده است! شواري تامين اجازه نمي دهد به دليل ظريفيت کم، اين بازي در دستغيب برگزار شود. ياوري هم نظرش را گفته است. ما بعد از اين بازي دوباره به دستغيب برمي گرديم و انشالله از سال آينده به حافظيه مي رويم.



وي با اشاره به بازي با استقلال تاکيد کرد: استقلال تيم پرمهره اي است و مديريت و مربي بزرگي دارد. آنها صدر جدول هستند و هميشه براي 3 امتياز بازي مي کنند. قصدشان قهرماني است ولي فجر تيم دست و پابسته اي نيست و مثل هميشه مقابل اين تيم خوب بازي مي کنيم. ما انشالله مي رويم تا در اين بازي نتيجه بگيريم.



مديرعامل فجرسپاسي در خصوص نگراني خود از داوري اين بازي افزود: داوري ها انصافا هم به نفع و هم ضرر همه تيم ها بوده است و برخي ها به ناحق به داوران حمله مي کنند با اين حال ما نگران قضاوت داور در اين بازي هستيم اما فدراسيون بايد داور شجاع و خوبي براي اين ديدار انتخاب کند که با شعار از رده خارج نشود و تحت تاثير جو قرار نگيرد.



جعفري گفت: مثلا ترکي در بعضي بازي ها خيلي راحت کارت مي دهد ولي در بازي استقلال و راه آهن، به استقلالي ها در چندين صحنه کارت نشان نداد. اگر او منصفانه قضاوت مي کرد، مقابل ما حنيف عمران زاده و چند بازيکن ديگر غايب بودند. اين مسائل است که نگران کننده است و به فدراسيون مي گوييم که داور خوب و شجاعي انتخاب کند.



وي در خصوص مشکلات مالي فجر هم تاکيد کرد: ما اميدي به کمک مسئولان استاني نداريم. اگر مقام هم بياوريم براي مجموعه باشگاه است نه مسئولان. البته آنها شايد موفقيت هاي تيم را در بيلان کاري خود گزارش کنند و بعضي مواقع سياسي کاري صورت گيرد ولي ما اجازه نمي دهيم. آنها اين قدر به تيم کمک و به قول خود عمل نکردند که چيزي براي گفتن ندارند

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...