نسخه چاپی

برگزاری پنجمین سالگرد شهادت عماد مغنیه درتهران

چند سالی است سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است با سالگرد شهادت یكی از فرزندان معنوی این انقلاب كه پرچم آنرا كه مبارزه با ظلم و ایستادگی در مسیر حق بود را بر افراشت .

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام ،همزمان با پنجمین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت اسلامی شهید عماد مغنیه مراسم "روضه رضوان" یادواره شهدای حزب الله لبنان برگزار می شود.

چند سالی است سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است با سالگرد شهادت یکی از فرزندان معنوی این انقلاب که پرچم آنرا که مبارزه با ظلم و ایستادگی در مسیر حق بود را بر افراشت و پس از 3 دهه مبارزه بی امان در 23 بهمن 86 مزد مجاهدت هایش را گرفت و در خون سرخش غوطه ور شد.



274709_731.jpg


به همین مناسبت مراسم بزرگداشتی با حضور عموم علاقبندان مقاومت اسلامی و مسئولان لشگری و کشوری در جمعه 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

این مراسم به همت ستاد مردمی بزرگداشت سرداران شهید جهان اسلام و با مشارکت هیئت الرضا (ع) روز جمعه 27بهمن از ساعت 20 در تهران، میدان خراسان، حسینیه امام موسی بن جعفر (ع) برگزار خواهد شد و در آن ضمن اجرای برنامه های مختلف، در انتها مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی در رسای شهدا خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است 23 بهمن سالگرد شهادت شهید عماد مغنیه و 27 بهمن سالگرد شهادت سید عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان و شیخ راغب حرب از روحانیون بر جسته مقاومت اسلامی لبنان می باشد

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...