نسخه چاپی

فرار پابرهنه مرسی از مسجد + عكس

این تصویر مرسی را در حالی نشان می دهد كه مقابل خودرویش ایستاده و یكی از همراهانش، در خودرو را برایش باز می كند. وی جمعه این هفته در مسجد جامع شربتلی در قاهره برای نماز جمعه رفته بود.

به گزارش نما به نقل از العالم، رئيس جمهوري مصر براي جلوگيري از مواجهه با معترضاني که بعد از پايان نماز عليه او شعار سر مي دادند، فوراً مسجد را ترک کرد.

انتشار تصاوير خروج پابرهنه مرسي از مسجدي در قاهره، واکنش هاي مختلفي را در محافل اينترنتي و اجتماعي مصر به دنبال داشته است.



nf00271628-1.jpg


 برخي از سايت هاي اينترنتي عرب زبان تصويري بدون کفش از "محمد مرسي" رئيس جمهوري مصر بعد از خروج از يکي از مساجد قاهره منتشر کرده اند.

اين تصوير مرسي را در حالي نشان مي دهد که مقابل خودرويش ايستاده و يکي از همراهانش، در خودرو را برايش باز مي کند. وي جمعه اين هفته در مسجد جامع شربتلي در قاهره براي نماز جمعه رفته بود.

پخش اين تصوير از محمد مرسي، با واکنش ها و اظهارنظرهاي فراواني از سوي فعالان اينترنتي مواجه شده است و بسياري، اين تصوير را برانگيزاننده روحيه شوخ طبعي مصري ها دانسته‌اند؛ اما واقعيت آن است که اين براي چندمين بار است که مردم مرسي را از مسجد فراري مي‌دهند.

يکي از نظرات کاربران که منتشر شد، اين بود: "به رئيس جمهور تهمت نزنيد... حتما او در حال پوشيدن جوراب خود بوده است"!

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...