نسخه چاپی

كریم باقری از پرسپولیس رفت؟

عکس خبري -کريم باقري از پرسپوليس رفت؟

كریم باقری كه پس از كلی هیاهو به پرسپولیس آمد تا در كنار یحیی گل محمدی باشد ، بعد از چند هفته ، در سكوتی مطلق از این تیم دور شده و حالا قرار است به تبریز برود تا در كنار رسول خطیبی باشد.

به گزارش نمابه نقل از خبر آنلاین، کریم که با آمدن وینکو و افت دوباره روند تیمی پرسپولیس دیگر نه در تمرینات شرکت می کرد و نه بازی های پرسپولیس را بعد از دربی نگاه می کرد ،او حالا قرار شده ۳ هفته پایانی لیگ یک را در تبریز باشد و همان سمت تشریفاتی مشاور فنی را برای رسول خطیبی و تیم گسترش فولاد داشته باشد که با اقتدار دارد لیگ برتری می شود. رسول خطیبی این را گفته:« من با کریم حرف زدم. او قول داده تا در کنار ما باشد.»

اما چه اتفاقی سبب شده تا کریم که با انتصاب یحیی گل محمدی به سرمربیگری پرسپولیس در دل دعواها بر سر انتخاب دستیارهای مربی جدید ، کنار دوست قدیمی اش ایستاد ، این قدر در سکوت از او جدا شود؟

کریم که برای گرفتن صندلی مدیریت فنی در آرامش پنجه در پنجه علی پروین انداخت و مچ سلطان سرخ ها را خواباند ، به یکباره چنین دلسرد می شود؟

او که گفته بود حتی اگر تیم نتیجه نگیرد هم در کنار یحیی می ماند چرا از کار با پرسپولیس دلسرد شد؟ کریم که کار ویژه اش در همه این سال های اخیر ایجاد دوستی در تیم ها بوده ، چرا رفت و چرا با دوری او دوباره دل های پرسپولیسی ها از هم دور شد؟

مشکل با وینکو؟

یحی برای قبول مربیگری پرسپولیس یک شرط داشت ، حضور کریم باقری در کنارش.کریم که مدرک مربیگری ندارد ، در چند سال اخیر هر جا تیمی به بحران می خورد ، کارش این است که کنار تیم ملی یا پرسپولیس بیاید و با دویدن در کنارشان ، محبوبیتش را هزینه ایجاد همدلی در تیم ها کند. کاری که پیشتر برای افشین قطبی، علی منصوریان و علی دایی انجام داده بود. او همین کار را برای کمک به یحیی هم در پیش گرفت و حضورش در هفته های نخست توانست نتایج خوبی به همراه داشته باشد.او اما جدایی و دوری اش از تیم تقریبا همزمان شده با حضور وینکو که به اصرار یحیی به تیم اضافه شد. البته این جابجایی ، شایعه دلخوری مهدوی کیا و بعد هم نتایج تیم. کریم چرا از پرسپولیس فاصله گرفته؟ این سئوال را که می شنود می گوید:« فعلا حرفی برای گفتن ندارم.»

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...