نسخه چاپی

آقای هاشمی و آقازاده محترم! مردم منتظرند

عکس خبري -آقاي هاشمي و آقازاده محترم! مردم منتظرند

روشن شدن ابعاد ارتباط مهدی هاشمی با جبهه بیگانه، علت شمشیركشی علنی علیه نظام، میزان صحت اظهارات مهدی هاشمی درباره پدرش و حمایت آقای رفسنجانی و خانواده اش از مهدی از جمله سوالاتی كه است كه مردم تشنه شنیدن پاسخ آن ها از هاشمی‌ها هستند.

به گزارش نمابه نقل از جهان، آقازاده پرهیاهو و ظاهرا خونسرد آقای هاشمی رفسنجانی، سرخوش از بازگشت کم‌دردسر به ایران، این روزها آزادانه گشت و گذار می کند؛ انگار نه انگار فایل صوتی سخنانش علیه نظام و سران کشور، همچنان دست به دست می شود؛ فارغ از اتهامات قید شده در پرونده قضایی اش.

نه آقای هاشمی رفسنجانی که گویا در تدارک کاندیداتوری برای انتخابات است و نه پسر متهم‌اش هیچ یک پاسخگو نیستند و درباره سند جرمی که بیش از دو ماه از انتشار عمومی آن می گذرد سخنی نمی گویند.

اواسط آذر ماه امسال انتشار فایل یک مکالمه صوتی کافی بود تا مهدی هاشمی رفسنجانی بازهم در صدر اخبار رسانه ها قرار گیرد و سئوالات بی پاسخ افکار عمومی از خانواده هاشمی مجدداً مطرح شود.

در این فایل که نشان از ارتباط گرم و تنگاتنگ مهدی هاشمی با جبهه اپوزیسیون خارجی دارد، مهدی بخشی از فعالیت های پنهان خود و نزدیکانش را علیه نظام برای ‘نیک آهنگ کوثر’، ضدانقلاب فراری، بازگو می کند.

انتشار این سندصوتی بازتاب گسترده ای در داخل داشت و بسیاری از اخباری که درباره آقازاده هاشمی مطرح می شد، رنگ واقعیت گرفت.

آنچنان که مهدی هاشمی در این گفت وگو مطرح کرده، بخشی از پروژه بزرگ جریان فتنه بر دوش پدرش بوده و او با مواضعش در پیشبرد آن ها سهم داشته است.

هرچند برخی اعضای خانواده رفسنجانی، همچون محسن هاشمی در مصاحبه هایی کوشیدند که این فایل را ساخته مخالفان خود قلمداد و به نوعی صورت مسئله را پاک کنند ولی در طول این ۲ ماه درخواست های متعددی از آقای هاشمی و پسرش برای پاسخگویی رسمی درباره این سند صوتی مطرح شده است.

خانواده پر سر و صدای هاشمی ها اما، هنوز ترجیح داده اند که به مطالبه افکار عمومی هیچ پاسخی ندهند.

روشن شدن ابعاد ارتباط مهدی هاشمی با جبهه بیگانه، علت شمشیرکشی علنی علیه نظام، میزان صحت اظهارات مهدی هاشمی درباره پدرش و حمایت آقای رفسنجانی و خانواده اش از مهدی از جمله سوالاتی که است که مردم تشنه شنیدن پاسخ آن ها از هاشمی‌ها هستند.

بخشی از اظهارات مهدی هاشمی در فایل صوتی

ما داریم رو بازی می کنیم، من با بی بی سی و اینها نمی توانم مصاحبه کنم چون در ایران این کار جرم تعریف شده است. حرفهایی که ماها می زنیم حرفهایی که بابای من زد، از همه حرفهای آقایون (اصلاح طلب) تند تر بوده است! ما تقسیم کار کرده ایم هر کسی کار خودش رو می کند. بابا کار خودش رو می کند. اینها به من گیر داده اند چون می خواهند وظیفه اصلی ام را انجام ندهم. وظیفه من به عنوان مهدی هاشمی این نیست که رسانه های خبری را کنترل کنم. من وظیفه ای برایم تعریف شده که آن را انجام می دهم.

آنها (رسانه های داخل کشور) بازیشان فقط اینترنتی است. سایتهای نظام کلا ۲۵۰۰۰ تا بازدید دارند. آن ها همانقدر که کار اینترنتی می کنند ما هم کار اینترنتی انجام می دهیم. دعوای من با بابا اینست که ما باید تهاجمی تر بشویم با اینها ... من خودم را میگویم فائزه رو نمی گویم. من وظیفه ام چیز دیگری بوده است. کارهایی که من کرده ام صد برابر بدتر از سخنرانی های شماهاست و نظام هم می داند که من دارم چه کار می کنم و اینها هم می دانند اخلال هایی که در زمان رفتن رییس جمهور ایران (محمود احمدی نژاد) به سازمان ملل ایجاد شد توسط من بوده است و این مساله حتی به تاج زاده و بهزاد نبوی و رضا خاتمی و اینها هم بر خورده است! من خبر دارم. من هم نگفتم کار ما بوده و وارد این بازی نشدم ولی طرفهای من می فهمند که من کیم و می فهمند من دارم چه کاری علیه نظام می کنم و با من بد هستند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...