نسخه چاپی

تحصن نیروهای پلیس مصر در الشرقیه

عکس خبري -تحصن نيروهاي پليس مصر در الشرقيه

صبح امروز نیروهای پلیس الشرقیه به ریاست «منصور ابوجبل» دبیر اتحادیه نیروهای پلیس این شهر در مقابل ساختمان اداره امنیت الشرقیه تحصن كردند.

به گزارش نما، فارس به نقل از رسانه‌های خبری مصر، نیروهای پلیس الشرقیه با تحصن در مقابل ساختمان اداره امنیت این شهر، برکناری وزیر کشور و لغو قانون جدید تظاهرات را که نیروهای پلیس را از برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز منع می‌کند، خواستار شدند.

منصور ابوجبل دبیر اتحادیه نیروهای پلیس الشرقیه گفت که حقوق این افراد اعم از تجهیز سلاح و درمان در بیمارستان پلیس سلب شده است همچنانکه بخشی از حقوق ماهیانه آنها نیز به بیمارستان‌های پلیس اختصاص می‌یابد بدون آنکه در این بیمارستان مورد معالجه قرار گیرند.

از سوی دیگر «السید العرباوی» مسئول فرهنگی و آگاهی‌بخشی نیروهای پلیس در این اتحادیه نیز گفت که بخشی از حقوق سربازان و افسران پلیس به بیمارستان‌های پلیس و بیمه تعلق می‌گیرد.

«سلامه حسین» سخنگوی رسانه‌ای نیروهای پلیس قاهره نیز گفت که نیروهای پلیس مانعی برای وضع قوانین برگزاری تظاهرات در حمایت از املاک عمومی و خصوص نمی‌بینند اما باید قانون حمایت از نیروهای پلیس و تعامل با شهدای پلیس همانند شهدای انقلاب را اجرا کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...