نسخه چاپی

درخواست حزب موتلفه از سران قوا

كام مردم را با بگو مگو های اختلاف انگیز به خاطر پیروزی حضور عظیم 22 بهمن تلخ نكنید

عکس خبري -انصراف 3نامزد حزب موتلفه به نفع جبهه متحد اصولگرايان

از روسای قوا و به ویژه رئیس محترم جمهور می خواهیم به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از بگو مگو های اختلاف انگیز عمل كنند تا كام مردم به خاطر پیروزی حضور عظیم در یوم الله 22 بهمن تلخ نگردد.

به گزارش نما ، اطلاعیه حزب موتلفه اسلامی به شکرانه حضور حماسی ملت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به شرح زیر است:
مردم آگاه ایران
حضور حماسی و دشمن شکن شما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حیرت جهانیان را برانگیخت.
امت اسلام به دلیل این حضور غرور انگیز و فراموش ناشدنی شاد و و دشمنان اسلام و ایران ناکام و مایوس ماندند. شما دل رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد کردید. بصیرت، شجاعت و موقع شناسی شما مردم عزیز توطئه ها را در نطفه خفه و بد اندیشی ها را در مورد کارآمدی نظام اسلامی به بد اندیشان برگرداند.
یوم الله 22 بهمن در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب طراوت و تازگی سالهای نخستین انقلاب را داشت.
گویی امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در میان مردم است و مردم حیات عزت آفرین او را حس می کنند. مردم در سراسر کشور در جای جای شهر ها، بخش ها و روستاها، عشق وصف ناشدنی خود را به رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نشان دادند و با آرمانها و اهداف امام ، شهدا،ایثارگران و آزادگان تجدید پیمان کردند.
حزب موتلفه اسلامی به شکرانه این نعمت عظیم الهی از ملت ایران تقدیر و تشکر می نماید و سجده شکر به جای می آورد.
متاسفانه عده ای کم شمار و اندک در شهر قیام و اجتهاد، سخنرانی ریاست محترم مجلس را به هم زدند و مورد رنجش مردم و مراجع عظام تقلید را فراهم کردند.
حزب موتلفه اسلامی از دستگاههای قضایی و امنیتی می خواهد کسانی که با عمل زشت خود برای رسانه های دشمن خوراک تهیه کردند، مورد تعقیب قضایی قرار دهد. بدون شک دست غفلت و جهل و همگرایی با دشمن در این پدیده زشت قابل رویت است. این دست باید قطع شود تا عبرتی برای کسانی باشد که می خواهند با اختلاف افکنی به انقلاب و مردم خیانت کنند.
سخنرانی آقای رئیس جمهور در میدان آزادی نکات خوب و عبرت آموزی برای دوستان و دشمنان نظام داشت. امیدواریم آنها که اهل معرفت سیاسی هستند آن را درک کنند. آمریکا باید بداند ملت ایران یکپارچه و متحد پشت سر رهبری و خدمتگذاران ایستاده است و مذاکره و سازش با دشمنان خونخوار انقلاب یک رویای دست نیافتنی است.
حزب موتلفه اسلامی ضمن تشکر از نکات مثبت در سخنرانی آقای رئیس جمهور، از شخص آقای احمدی نژاد گله دارد که چرا بخشی از سخنان خود را خارج از موضوع مربوط به یوم الله 22 بهمن به عنوان یک روز ملی اختصاص داد.
یوم الله 22 بهمن متعلق به همه آحاد ملت است و در این روز ملت فقط به صیانت از اسلام، انقلاب و نظام می اندیشد و مطالب مزبور مرتبط با مسائل گروهی و جناحی داشته و اختصاص به میتینگ های حزبی و جریانی دارد و نباید در تریبون های ملی به آن تفوه کرد.
ما از روسای قوا و به ویژه رئیس محترم جمهور می خواهیم به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از بگو مگو های اختلاف انگیز عمل کنند تا کام مردم به خاطر پیروزی حضور عظیم در یوم الله 22 بهمن تلخ نگردد و هشدار می دهیم که نظام رهبری اجازه مذاکره با آمریکا را به هیچکس نداده است.
حزب موتلفه اسلامی

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...