نسخه چاپی

انتصاب سعید مرتضوی برخلاف میل وزیر رفاه بود

یك منبع آگاه ضمن واكنش به خبر استیضاح وزیر كار و رفاه اجتماعی، از نمایندگان مجلس خواست با استفاده از ابزارهای قانونی درباره انتصاب سعید مرتضوی به سمت مدیر عاملی صندوق تامین اجتماعی از رئیس جمهور توضیح بخواهند.

این منبع آگاه در گفت و گو با خبرگزاری فارس ضمن اعتراض به درخواست نمایندگان برای استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: انتصاب سعید مرتضوی به سمت مدیر عاملی صندوق تامین اجتماعی بر خلاف میل و اراده وزیر رفاه صورت گرفته و نمایندگان باید درباره این انتصاب، جریان انحرافی را که در اطراف رییس جمور حلقه زده است، مورد سوال قرار دهند.

وی تاکید کرد: بر اساس شنیده‌ها و اخبار واصله شیخ الاسلامی به شدت با انتصاب مرتضوی به سمت یاد شده مخالف بوده است و هفته‌های متمادی در برابر فشارها مقاومت کرده و در نهایت با فشارهای وارده از سوی لیدر جریان انحرافی انتصاب مرتضوی در سمت مدیر عاملی صندوق تامین اجتماعی به وزیر تحمیل شده است.

این منبع آگاه از نماینگان مجلس شورای اسلامی خواست تا با استفاده از ابزار قانونی، از رییس جمهور درباره فشارهای وارده از سوی جریان انحرافی برای انتصاب مرتضوی سوال کنند.

وی همچنین با انتقاد از نحوه انتصاب مرتضوی تاکید کرد: معارفه مرتضوی به یک باره و در جلسه ای بدون حضور خبرنگاران آن هم در روزهای پایانی سال بیانگر آن است که برگزارکنندکان این معارفه چندان مایل به رسانه‌ای شدن این خبر نبوده‌اند.

گفتنی است،سعید مرتضوی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز به عنوان مدیر عامل جدید صندوق تأمین اجتماعی معرفی شد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...