نسخه چاپی

خیانت نتیجه سریال های شبكه جم

شبكه جم به دنبال آسیب رساندن و عادی سازی مسائلی مثل خیانت و جدایی در میان خانواده های ایرانی می باشد و شاهد این مدعا سریال هایی است كه این شبكه پخش می شود.


شبکه جم به دنبال آسیب رساندن و عادی سازی مسائلی مثل خیانت و جدایی در میان خانواده های ایرانی می باشد و شاهد این مدعا سریال هایی است که این شبکه پخش می شود.
این شبکه با پخش سریالی که در آن زن خانواده به همسرش خیانت می کند، پس از لو رفتن خیانتش به همسرش می گوید :«تو نباید مرا تحقیر کنی و ما می توانیم از هم جدا شویم و ما باید سال های زیادی را زندگی کنیم پس ما می توانیم از هم جدا شویم.»
در ادامه این سریال مرد خانواده با خواندن اشعاری مبنی بر اینکه که همسرش حق این کار را داشته است از همسرش جدا می شود و این همان ترویج بی غیرتی میان خانواده های ایرانی است که شبکه جم و دیگر شبکه های فارسی زبان خارجی آن را دنبال می کنند.
این اولین سریال و اولین برنامه ای نیست که شبکه جم پخش کرده و در آن بنیاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده است و آخرین نیز نخواهد بود اما نکته قابل تامل برای خانواده های ایرانی این است که باید هوشیار باشند و بدانند که با دیدن این گونه سریال ها به مرور قبح خیانت و بی غیرتی نزد آنها ریخته می شود و دیگر خیانت عمل ناهنجار و غیر شرعی محسوب نمی شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...