نسخه چاپی

كواكبیان: دولت احمدی نژاد در تحول اداری موفق نبود

اعضای شورای مركزی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران جلسه‌ای را با مصطفی كواكبیان، دبیر كل حزب مردم سالاری، برگزار كردند،این تشكل بنا دارد كه با دیگر كاندیداهای احتمالی نیز دیدار و گفتگو داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه مردم سالاری، در ابتداي اين جلسه، عبدي دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران به تبيين اهداف و برنامه‌هاي اين تشکل در رابطه با انتخابات رياست جمهوري، گفت: اين تشکل معيارهاي رئيس جمهوري آينده را مشخص کرده است. عبدي گفت: دين مداري، ولايت مداري، استکبار ستيزي، عزت مداري، مقاومت گزيني، جوان گرايي، تخصص گرايي و وحدت گرايي از ملاک‌هايي است که اين تشکل به عنوان معيار و ملاک رئيس جمهور آينده در نظر گرفته است.

در ادامه برنامه نيز مصطفي کواکبيان به موضوع انتخابات رياست جمهوري و اهميت حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: اصلا ميل به کانديداتوري در رياست جمهوري نداشتم ولي در جلسه‌اي که با اعضاي شوراي مرکزي حزب مردم سالاري داشتم، تاکيد بر اين بود که بنده به عنوان نامزد انتخابات رياست جمهوري از طرف اين حزب معرفي شوم. دبير کل حزب مردم سالاري، اعلام نامزدي در انتخابات را يک تکليف الهي و شرعي دانست و افزود: اعلام کانديداتوري در يازدهمين انتخابات رياست جمهوري را يک تکليف حزبي نيز مي‌دانم.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...