نسخه چاپی

كمیته ویژه، ماجرای برهم خوردن سخنرانی لاریجانی را بررسی می‌كند

عکس خبري -کميته ويژه، ماجراي برهم خوردن سخنراني لاريجاني را بررسي مي‌کند

پس از اعتراض سراسری به حوادث ناگوار 22 بهمن شهر قم، امروز كمیسیون امنیت ملی، كمیته ویژه‌ای را مسئول بررسی دقیق ماجرای بر هم خوردن سخنرانی لاریجانی در قم كرده است.

به گزارش نما برهم خوردن سخنرانی علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر قم، نه تنها در دو روز اخیر اعتراض بسیاری از علما، مراجع، نمایندگان مردم و ناظران سیاسی را به دنبال داشته است، بلکه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این حادثه را بررسی و کمیته‌ای را مأمور رسیدگی دقیق و کامل به این ماجرا کرده است.

در مراسم روز 22 بهمن شهر قم، هنگامی که لاریجانی، نماینده قم و رئیس مجلس شورای اسلامی تنها چند جمله‌ای از سخنرانی خود را ایراد کرده بود، عده‌ای با ایجاد اخلال و سروصدا و شعار دادن مانع ادامه سخنرانی او شدند و حتی کفش و مهر نماز به سمت رئیس مجلس پرتاب کردند تا در نهایت او مجبور شد پیش از اتمام سخنرانی، در حلقه محافظان از محل سخنرانی خارج شود.

حالا امروز منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته که در جلسه امروز هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موضوع حوادث روز 22 بهمن در شهر قم و ابعاد مختلف آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در این جلسه وزیر کشور معاونین وزارت اطلاعات و ناجا و همچنین مقاماتی از سپاه انقلاب اسلامی حضور داشتند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی به فارس گفته که در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای تشکیل شود تا ابعاد مختلف این موضوع را به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار داده و گزارشی را در این باره تهیه کند.

سید‌حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، جواد جهانگیر‌زاده نماینده مردم ارومیه، مهدی دوات‌گری نماینده مردم عجب‌شیر از اعضای این کمیته هستند که ریاست این کمیته هم برعهده خود منصور حقیقت پور خواهد بود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...