نسخه چاپی

پایان دوران سوبله چوبله!

هفتاد و چهارمین دربی پایتخت به رنگ قرمز در آمد و پرسپولیس 10 نفره برابر استقلال به برتری دست یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۶۵ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.

بازی با برتری نسبی پرسپولیس شروع شد و این تیم دو موقعیت خوب راهم از دست داد اما استقلال رفته رفته بهتر شد و در دقیقه ۳۲ روی اشتباه علی کریمی، فریدون زندی پاس زیبایی را به میلاد میداودی داد و این بازیکن اولین گل خود در دربی را برای استقلال به ثمر رساند.

استقلال در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی به گل دوم رسید. در ادامه در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد در دقایق ۸۲ و ۸۳ توسط ایمون زائد به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۹۰+۲ ایمون زائد توانست گل سوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به علی حمودی و فریدون زندی و شریفات از استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۶۷ نیز مهرداد اولادی از پرسپولیس اخراج شد.



بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، الونگ(۴۶- محسن یوسفی)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات، فریدون زندی، میلاد میداودی( ۹۰- یرکوویچ)، آرش برهانی

سرمربی: پرویز مظلومی

بازیکنان پرسپولیس:

حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، مازیار زارع، محمد نوری(۸۹- حسین بادامکی)، هادی نوروزی(۵۶- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی(۵۶- ایمون زائد)، مهرداد اولادی، علی کریمی

سرمربی: دنیزلی

۱۳۹۰/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...