نسخه چاپی

حقیقت پور رئیس هیات ویژه بررسی حادثه قم شد/ شش نفر بازداشت شدند

نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس از تشكیل هیات ویژه 4 نفره برای بررسی واقعه روز 22 بهمن قم خبر داد و اعلام كرد در ارتباط با این رویداد 6 نفر بازداشت شدند.

به گزارش نما، اسماعیل حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی در خصوص اتفاقات روز 22 بهمن در قم اظهار داشت: امروز با دعوت از مسئولان امنیت و انتظامی جلسه ای را در کمیسیون تشکیل دادیم.

وی گفت: در این جلسه وزیر کشور و معاونان وی به همراه معاونان وزارت اطلاعات و نیروهای انتظامی حضور داشتند و این موضوع به طور مفصل در کمیسیون بحث شد و دیدگاههای مختلف مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

حقیقت پور تصریح کرد: در نهایت قرار شد کمیسیون امنیت ملی هیات ویژه ای را برای بررسی این موضوع تعیین کند و این هیات از همین امروز با مسئولیت بنده جلسات خود را آغاز می کند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: در پی واقعه روز 22 بهمن در قم شش نفر بازداشت شدند و اعضای این هیات ویژه متشکل از 4 نفر از اعضای کمیسیون یعنی آقایان جهانگیر زاده، دواتگری، نقوی حسینی و بنده و یک مشاور دیگر این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

مسئول هیات ویژه رسیدگی به اتفاقات قم گفت: جلسات این هیات ویژه در تهران و قم برگزار می شود و در جلسه امروز در خصوص تعیین وظایف این هیات حدود و قصور و نحوه ورود به این موضوع بحث و بررسی انجام می گیرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق توسط گروه خاصی برنامه ریزی شده بود، گفت: ما فعلا در این خصوص قضاوتی نمی کنیم و بعد از بررسی اسناد و مدارک پیرامون این واقعه قضاوت و اظهار نظرخواهیم کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...