نسخه چاپی

جنجال تازه من‌و‌تو/زن به ظاهر مسلمانی كه همسر مسیحی دارد!

عکس خبري -جنجال تازه من‌و‌تو/زن به ظاهر مسلماني که همسر مسيحي دارد!

دست‌اندركاران شبكه من‌و‌تو دختر به ظاهر مسلمانی را برای خوانندگی انتخاب می‌كنند كه با حجاب در سر تمرین‌ها حاضر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، شبکه بهایی من و تو که مدتهاست با روشهای خبیثانه زیر پوستی برای تخریب باورهای اعتقادی و دینی مردم ایران فعالیت جدی را در پیش گرفته، اخیرا متد جدیدی از سناریوی دین ستیزی را در برنامه ای تحت عنوان آکادمی بر روی آنتن آورده است.

این آکادمی که به نام یکی از فاسد ترین زنان آوازه خان دربار پهلوی است در هفته های اخیر با جنجال آفرینی بر روی یکی از به اصطلاح هنرجویانش به نام ارمیا سعی می کند تا صحنه گردانی رسانه ای اش را به شکل موثرتری در پیش گیرد.

دست اندرکاران این شبکه بهایی دختر به ظاهر مسلمانی را برای خوانندگی انتخاب می کنند که با حجاب در سر تمرین ها حاضر می شود(!)و مخارج ناشی از انتخاب این فرد را نیز متقبل می شوند.شبکه تلویزیونی که به اعتراف برخی از کارمندانش از جمله آزاده حسینی با حمایت مالی خاندان پهلوی و شخص فرح پهلوی اداره می شود سوژه را خوب پیدا کرده اند، دختری که در عین حالی که ادعای مسلمان بودن می کند اما همسر مسیحی دارد ! اما از نظر اسلام، مسیحیان از اهل کتاب هستند و طبق نظر مراجع معظم تقلید شیعه، زن مسلمان نمى‏تواند به عقد آنها در آید، چه عقد دایم باشد یا عقد موقت. و همین تناقض آشکار بهترین راهکار شبکه بهایی من و تو برای یک جنجال آفرینی تازه است.

در صنعت سرگرمی، جنجالی، می فروشد. مهم این نیست که چه می کنید یا چه می گویید، مهم این است که چند نفر به آن توجه می کنند. از این منظر، برنده کسی است که بتواند جنجالی باشد. برای جنجالی بودن، فقط کافی است متفاوت باشید. اگر همه لباس می پوشند، بایستی برهنه بشوید. اگر همه لزومی نمی بینند روی سرشان پارچه بکشند، بایستی پارچه ای بکشید که متمایز بشوید.

صحنه گردانان این اکادمی فریب، در پروژه دین ستیزی مهره های کارآزموده ای هستند. آنها با بهره گیری از نیروهای به اصطلاح فعالین و مدافعین حقوق زن و تبلیغ کنندگان میانه روی پروژه حمله به دین مداران را بخوبی دنبال می کنند. همانطور که در فازهای قبلی این پروژه با استفاده از هنرجویان این مجموعه پروژه تخریب باورهای دینی را دنبال می کردند.

جوانان هنرجوی لباس پوشیده به سبک غربی ها که حتی کمتر موسیقی ایرانی هم شنیده اند به امید اینکه بعد از مطرح شدن و استفاده از آنتن این تلویزیون به ظاهر ایرانی فرصت های بیشتری در تلویزیونهای لس آنجلسی برای مشهور شدن پیدا کنند در طول دوره آموزش مجبور می شوند که در مقابل دوربین شراب بنوشند و یا در کلاب های شبانه برقصند تا به اصطلاح مدیران این شبکه کاراکتری ویژه برای روی صحنه آمدن پیدا کنند و به اصطلاح خواننده صحنه شوند.

گفتنی است چندی پیش به دلیل رفتار تابلوداری که دست اندرکاران این مجموعه در استفاده ابزاری از هنرجویان این به اصطلاح آکادمی در پیش گرفته بودند برخی از شرکت کنندگان آن معترض شده و از همکاری در پروژه ای که مقاصد ضد ایرانی این مجموعه تحت سیاست ملکه را دنبال می کرد سرباز زده اند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...