نسخه چاپی

انتشار مجدد تصاویر نیمه برهنه عروس ملكه

انتشار تصاویری نیمه‌برهنه از «كیت میدلتون» عروس ملكه انگلیس بار دیگر خشم كاخ سلطنتی را برانگیخته است. این عكس‌ها زمانی گرفته شده است كه میدلتون و همسرش شاهزاده «ویلیام» به جزیره‌ای در دریای كارائیب سفر كرده بودند. این عكس‌ها قرار است روز چهارشنبه در مجله ایتالیایی «چی» منتشر شود.

انتشار تصاویر نیمه‌برهنه «کیت میدلتون» در یک مجله ایتالیایی خشم و اعتراض خاندان سلطنتی انگلیس را برانگیخته است.

به گزارش روزنامه «دیلی‌تلگراف»، انتشار تصاویری نیمه‌برهنه از «کیت میدلتون» عروس ملکه انگلیس بار دیگر خشم کاخ سلطنتی را برانگیخته است. این عکس‌ها زمانی گرفته شده است که میدلتون و همسرش شاهزاده «ویلیام» به جزیره‌ای در دریای کارائیب سفر کرده بودند. این عکس‌ها قرار است روز چهارشنبه در مجله ایتالیایی «چی» منتشر شود.

دو ماه قبل نیز یک مجله فرانسوی به نام «کلوزر» تصاویر عریان «کیت میدلتون» را منتشر کرده بود. پس از کلوزر چند مجله دیگر اروپایی نیز دست به این اقدام زدند. انتشار این تصاویر با واکنش تند دربار انگلیس روبرو شد. کاخ سلطنتی انگلیس در آن مورد از مجله‌های منتشرکننده این تصاویر شکایت کرد و نهایتا انتشار آن‌ها ممنوع شد. مجلاتی هم که اقدام به انتشار این تصاویر کرده بودند با جریمه نقدی روبرو شدند.

پیش‌تر هم انتشار عکس‌های عریان شاهزاده «هری» نوه ملکه انگلیس در جشنی در هتلی در لاس‌وگاس به رسوایی برای کاخ سلطنتی بدل شده بود.

خانواده سللطنتی انگلیس در واکنش به اقدام اخیر مجله ایتالیایی، اعلام کرده است که این تصاویر خصوص بوده و انتشار آن‌ها مصداق نقض حریم خصوصی افراد است.

یک سخنگوی دربار انگلیس در این مورد گفته است: از اینکه عکاسان دوک و دوشز (ویلیام و کیت) می‌خواهند تصاویر یک مسافرت خصوصی را در خارج از کشور منتشر کنند، ناراحتیم.

مجله «چی» که یک نسخه از این تصاویر را نیز قرار است روی جلد خود منتشر کند، اعلام کرده است که این زوج سلطنتی در ویلایی لوکس که هزینه اجاره آن 22هزار پوند است اقامت دارند.

کیت میلدلتون در حال حاضر باردار است و قرار است نسل جدید خاندان سلطنت انگلیس تا چند ماه آینده متولد شود. همین امر بار دیگر اخبار خصوصی خانواده ملکه انگلیس را در مرکز توجه قرار داده است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...