نسخه چاپی

تغییر لهجه تند غرب و آمریكا علیه ایران

رئیس كمیسیون روابط بین الملل مجلس دومای روسیه امروز در نشست خبری بر تغییر لهجه تند آمریكا و هم‌پیمانان آن در برابر ایران تاكید كرد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از پایگاه روسیا الیوم نوشت: الکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون روابط بین المللی مجلس دومای روسیه اعلام کرد که غرب تهدید نظامی علیه ایران را کاهش داد.
الکسی پوشکوف، رئیس کمیسیون روابط بین المللی مجلس دوما امروز در نشستی خبری در مسکو گفت: لهجه تند آمریکا نسبت به ایران تغییر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در تابستان گذشته سناریوی زیادی درباره حمله نظامی علیه ایران شنیده می شد اما اکنون چنین اظهاراتی را از غرب و آمریکا نمی شنویم.

وی با اشاره به اظهارات جو بایدن، معاون رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست امنیتی مونیخ درباره حل مساله هسته ای ایران از راه دیپلماتیک اعلام کرد؛ کشورهای اروپایی نیز به این نتیجه رسیدند که مساله هسته ای ایران باید از راه سیاسی حل شود.

پوشکوف در ادامه افزود: باید از ایران نیز خواستار توقف برنامه های هسته ای این کشور بدون مطرح کردن گزینه نظامی شویم.

وی همچنین به اظهارت علی اکبر صالحی درباره برنامه هسته ای ایران در حاشیه نشست امنیتی مونیخ اشاره کرد و گفت: مواضع مسئولان اروپایی نسبت به مواضع صالحی منفی بود گویا به وی اعتماد نداشتند.

رئیس کمیسیون روابط بین المللی مجلس دوما تاکید کرد: واکنش مسئولان اروپایی نسبت به اظهارات وزیر خارجه ایران در حاشیه نشست مونیخ نشان می دهد که این کشور نمی خواهد به اظهارات مقامات ایرانی و خواسته های درباره برنامه هسته ای گوش فرا دهد اما از سوی دیگر خواستار گفتگو است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...