نسخه چاپی

روایت دختر هاشمی از ثروت پدرش

عکس خبري -روايت دختر هاشمي از ثروت پدرش

فاطمه هاشمی طی گفتگویی به مطالب مختلفی از جمله كمك‌های قذافی به وی در بنیاد بیماران خاص و میزان ثروت پدرش (هاشمی رفسنجانی) را عنوان كرد.

به گزارش نما، فاطمه هاشمی در مصاحبه خود با خبرگزاری تسنیم مطالب مهمی از جمله کمک‌های قذافی به وی و میزان ثروت پدرش (هاشمی رفسنجانی) را عنوان کرد.

در ادامه خلاصه ای از گفتگو با دختر آیت الله هاشمی را می خوانید:

***

_ این مسئله که مردم در جامعه عنوان می‌کنند خانواده آقای هاشمی از ثروتمندترین افراد ایران و حتی دنیا هستند، چقدر صحت دارد؟

هاشمی: خیر؛ اینطور نیست و ریشه این مسئله که آقای هاشمی بسیار ثروتمند است از توطئه مجاهدین خلق در قبل از انقلاب بود زیرا آنها پس از اینکه اهداف خود را با گروه‌های اسلامی جدا کردند پدر به آنان کمک مالی نکرد و آنها نیز این توطئه را در جامعه رواج دادند که آقای هاشمی فرد بسیار ثروتمندی است.
البته خانواده آقای هاشمی قبل از انقلاب زمین‌دار و بسیار ثروتمند بوده است و هنوز هم اقوام خانواده هاشمی زمین‌دار هستند و می‌توانید به رفسنجان بروید و از افراد آنجا بپرسید که زمین‌ها و ثروت آقای هاشمی در برابر افراد دیگر چقدر است بطوریکه آقای هاشمی نه تنها ثروتمندترین مردم ایران نیست بلکه حتی مرد اول ثروتمند رفسنجان نیز به حساب نمی‌آید و پدر پس از انقلاب هر آنچه داشت برای کشور هزینه کرد و ثروت آقای هاشمی پس از انقلاب برخلاف آنچه که مردم تصور می‌کنند کاهش یافت.

_ چرا به جای مصاحبه با رسانه‌های داخلی با رسانه‌های خارجی مصاحبه می‌کنید؟

هاشمی: همین چند وقت به خاطر تحریم‌ها با رسانه‌های خارجی مصاحبه کردم زیرا ما باید به آمریکایی‌ها بخصوص آقای اوباما اعلام کنیم وقتی وی عنوان می‌کند که هوشمندانه تحریم کردند و قصدآسیب به مردم را ندارند اعلام کنیم که شما برخلاف صحبت‌هایتان هوشمندانه تحریم کرده‌اید که به مردم آسیب برسانید و باید این موارد را به دنیا بگوییم و نباید ساکت بنشینیم و غربیان باید بدانند که با این تحریم‌ها مردم ما را اذیت می‌کنند و اعلام کنیم به آنها که دروغ می‌گویند و بنده بیشتر مباحث مصاحبه‌هایم با رسانه‌های خارجی در این مورد بوده است.

پس چرا در مصاحبه و رسانه‌های خارجی دولت خودمان را زیر سوال می‌برید؟
هاشمی: بنده اگر انتقادی هم کردم منظورم به مدیریت دولت بوده است.

_ آیا آقای هاشمی با سن کنونی که دارند دچار بیماری خاصی نیز هستند؟
هاشمی: خیر. پدر هیچ بیماری خاصی ندارد هنوز هم ورزش می‌کند، در حیاط خانه پیاده‌روی می‌کند و بعضی مواقع شنا می‌رود. یک زمانی نیز از تردمیل استفاده می‌کردند ولی در مجموع در زمینه ورزش و غذا رعایت‌های لازم را می‌کنند و هنوز نیز مادرم برای وی غذا می‌پزد.

_ در منزل آیا خدمتکار دارید؟
هاشمی: خیر، خدمتکار نداریم فقط به دلیل آنکه مادر از سال گذشته یک عمل جراحی انجام داده است یک خدمتکار برای وی گرفته‌ایم ولی قبل از انقلاب خدمتکار داشتیم البته غذا نمی‌پخت و بیشتر در نظافت و امور بچه‌داری کمک می‌کرد و بعد از انقلاب دیگر خدمتکار دائم نداشتیم بلکه هفته‌ای یک یا دو بار برای نظافت خدمتکاری می‌آمد ولی همیشه آشپزی در خانه با مادر بود

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...