نسخه چاپی

جلالی: مردم قم به لاریجانی حساسیت دارند!

حجت الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی، در جمع اساتید، دانش پژوهان و كارمندان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تقدیر و تشكر از مردم ایران بخاطر راهپیمایی باشكوه ۲۲ بهمن امسال گفت : مردم با حضور میلیونی خود، دنیا را به كما فرو برده، به گونه ای كه نتوانستند تحلیلی درست و صحیحی نسبت به این حماسه عظیم داشته باشند.

به گزارش نما، وی با بیان اینکه مردم قم همانند مردم سایر کشور، حضور پرشورتری نسبت به سالهای گذشته داشتند، ادامه داد: شعارهای مردم، بسيار زيبا ،وحدت آفرین و متناسب با زمان بود، كه حکایت از بصيرت مردم قم داشت.

حجت الاسلام دکتر جلالی، با اشاره به ناتمام ماندن سخنرانی رئیس مجلس گفت: اگر سخنران مراسم ۲۲ بهمن، هشدارهاي دلسوزانه مسئولين امنيتي و سياسي قم، مبني بر حساسيت مردم قم به ايشان، را جدي مي گرفت و اصرار بر سخنراني در مراسم نمي كرد، ما شاهد چنين حادثه ناگوار نبوديم.

عضو انجمن فارغ التحصیلان موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: نيروهاي امنيتي باید قضيه را مورد بررسي قرار داده و شفاف سازي كنند و با مجرمین برخوردی سریع و قانونی شود.

رئیس دفتر علامه مصباح یزدی، حوادث اخير در مجلس و بداخلاقي هاي مسئولين و برخورد غير مؤدبانه با رئيس مجلس در قم ، را خلاف دستورات مقام معظم رهبري ، دانست و ادامه داد: كشاندن اختلافات میان مردم و متهم کردن افراد، در رسانه ها ،از اموري است كه مقام معظم رهبري تأكيد به ترك آنها داشته است.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر، را به شدت محكوم مي‎كنیم اظهار داشت: اميدواريم طرفین، از رهبر و ملت، بخاطر این بداخلاقی‎ها عذرخواهي كرده و همواره اشارات مقام معظم رهبري، را نصب العين قرار داده و همچنین مردم شريف از هرگونه رفتار و یا اقدامی كه زمينه تنش و ناآرامي را ، در اين زمان حساس فراهم كند بپرهيزند.

ايشان با اشاره به اينكه اميدواريم، مسئولين محترم نيز بخاطر اقدامهاي ناشايست خود، از رهبري و ملت عذر خواهي كنند تصريح كرد:مردم شريف هم از اقدامات نسنجيده، هرچند ناشي از احساسات پاك باشد، خودداري نمايند و همواره اشارات مقام معظم رهبري را نصب العين قرار داده، و از هرگونه رفتاري كه زمينه تنش و نا آرامي در اين شرايط حساس، ايجاد نمايد بپرهيزند،البته مسئولين قضيه را پيگيري و با خاطيان برخورد جدي خواهند كرد.
منبع:رجانيوز

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...