نسخه چاپی

تجمع حامیان انقلاب بحرین جلوی مقر اتحادیه اروپا

عکس خبري -تجمع حاميان انقلاب بحرين جلوي مقر اتحاديه اروپا

گروهی از فعالان در همبستگی با مردم انقلابی بحرین جلوی مقر اتحادیه اروپا تجمع كردند.

به گزارش نما، فارس به نقل از رسانه‌های بحرینی، گروهی از فعالان و همبستگی کنندگان با ملت بحرین جلوی مقر اتحادیه اروپا تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع از گفت‌وگوی کنونی در بحرین زیر نظر رژیم آل خلیفه انتقاد کرده و آن را صرفا فریبی برای مصرف خارجی دانستند.

رژیم آل خلیفه اخیرا پیشنهاد انجام گفت‌وگو با مخالفان را مطرح کرد که دو جلسه از آن تاکنون برگزار شده است.

این درحالی است که مخالفان به این گفت‌وگوها با دیده شک و تردید نگاه می کنند و تاکید دارند که گفت‌وگوها باید برآورده کننده خواسته‌ها و مطالبات مردم بحرین باشد.

این گفت‌وگوها درحالی برگزار می شود که امروز پنجشنبه مردم بحرین در دومین سالروز انقلاب خود قرار است به خیابان‌ها بیایند.

مراسم همبستگی با ملت بحرین نیز قرار است امروز در 21 کشور جهان برگزار شود.

کنگره بین‌المللی حمایت از دموکراسی و حقوق بشر در بحرین خواهان برگزاری روز جهانی همبستگی با ملت بحرین شده است و بسیاری طرف‌ها با اعلام 14 فوریه به عنوان روز جهانی همبستگی با ملت بحرین همکاری کرده‌اند.

44 مراسم در 21 کشور جهان تحت عنوان "روز جهانی حمایت از دموکراسی در بحرین" برگزار خواهد شد.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...