نسخه چاپی

كلاهی كه بر سر احمدی‌نژاد رفت

پدر و مادر شهید حسین قائدی از شهدای روستای چارك یك دست لباس و كلاه محلی را به رئیس جمهور اهدا كرده و رئیس جمهور كلاه محلی را هم بر سر خود گذاشت.

به گزارش نمابه نقل از فارس، در جریان سفر احمدی‌نژاد به استان بوشهر و افتتاح پروژه‌های روستایی در هشت استان، مردم چارک دو هدیه شامل لباس، کلاه محلی و اسلحه برنو به رئیس جمهور هدیه دادند.

رئیس جمهور صبح امروز به همراه وزرای نفت، راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان دیگر برای افتتاح 4623 پروژه روستایی در هشت استان کشور وارد بوشهر شد و مورد استقبال مسئولان استان قرار گرفت.

رئیس جمهور بلافاصله برای افتتاح پروژه‌های روستایی به روستای چارک در شهرستان دشتی رفت.

وی علاوه بر افتتاح چند پروژه عمرانی در این روستا دستور افتتاح پروژه‌های روستایی در 5 استان دیگر را صادر و به صورت ویدئو کنفرانس با استانداران استان‌های اردبیل، کردستان، خراسان جنوبی، خوزستان و سیستان و بلوچستان هم گفت‌وگو کرد.

رئیس جمهور در این ارتباط‌ها با قدردانی از تلاش‌های مسئولان برای اجرای پروژه‌های روستایی، سلامتی، شادکامی، عزت و موفقیت برای مسئولان و مردم خواستار شد.

در ادامه برنامه افتتاحیه، پدر و مادر شهید حسین قائدی از شهدای روستای چارک یک دست لباس و کلاه محلی را به رئیس جمهور اهدا کرده و رئیس جمهور کلاه محلی را هم بر سر خود گذاشت.

در ادامه یکی از روحانیون شهرستان دشتی با قدردانی از تلاش‌‌ها و حضور رئیس جمهور در استان بوشهر، یک قبضه اسلحه برنو که یادآور مبارزه دلیرمردان دشتی در مقابل استعمار و استکبار بود به رئیس جمهور اهدا کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...