نسخه چاپی

۴ میلیون تومان برای تشویق نكردن مجیدی!

عکس خبري -? ميليون تومان براي تشويق نکردن مجيدي!

مجیدی دیروز در تمرین به لیدرها گفت: «من این شایعه را شنیده ام و می خواهم بدانم چه كسی این كار را كرده؟»

مجیدی دیروز در تمرین به لیدرها گفت: «من این شایعه را شنیده ام و می خواهم بدانم چه کسی این کار را کرده؟»

دیروز فرهاد مجیدی چند دقیقه زودتر از دیگر بازیکنان وارد کمپ حجازی شد و به دفتر کمپ رفت تا با امیر قلعه نویی حرف بزند. لیدرهای استقلال هم دیروز حضوری پر رنگ در کمپ داشتند. یکی دو دقیقه بعد از ورود مجیدی به دفتر، قلعه نویی لیدرها را صدا زد و با آنها حرف زد.

سرمربی استقلال درباره خبر دریافت ۴ میلیونی از آنها پرسید اما آنها ماجرا را تکذیب کردند. قلعه نویی اما دست بردار نبود و گفت: «می دانید که همه منتظر چنین خبرهایی هستند تا مرا عامل این اتفاقات معرفی کنند پس حقیقت را بگویید.»

۴ میلیون برای تشویق نکردن مجیدی!

اما لیدرها باز هم بر حرفشان پافشاری کردند. مجیدی هم ساکت نبود و بعد از این گفت و گو به لیدرها گفت: «من هم این خبر را شنیده ام و می خواهم بدانم ماجرا چیست و چه کسی این کار را کرده؟»

یکی از لیدرها گفت: «اصلا چنین چیزی نبوده و کسی به ما پولی نداده است. این خبر دروغ است. حتی شعار علیه فردوسی پور در استادیوم هم خودجوش بود و مردم خودشان این کار را کردند.»

در نهایت با توضیحات لیدرها، سوء تفاهم ها برطرف شد و مجیدی هم از دفتر کمپ بیرون رفت تا به تمرینات برسد. دیروز خبری روی خروجی بعضی از سایت های خبری رفت که از یک اتفاق جدید در بین لیدرهای یک تیم حکایت داشت. خبر این بود که چند لیدر یک تیم مطرح با گرفتن ۴ میلیون تومان از یک بازیکن معروف ماموریت پیدا کردند که یک بازیکن خاص را تشویق نکنند.

نکته جالب اینجاست که این لیدرها در جایگاه های مخصوص این بازیکن را تشویق نمی کنند. البته بین آنها درگیری نیز رخ داده و معتقدند این مبلغ باید بین همه تقسیم می شده نه فقط چند لیدر.
منبع:تماشا

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...