نسخه چاپی

ملت‌های مسلمان آماده محو اسرائیل اند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس حضور دارند تا به دشمن تفهیم كنند، اگر دست از حمایت اسرائل بر ندارید ملت‌های مسلمان آماده شده‌اند تا خودشان این رژیم را محو كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، سردار محمد رضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش استان بوشهر که با حضور گردان‌های امام علی علیه السلام و امام حسین علیه السلام ، گردان های عاشورا و الزهرا علیها السلام، دسته های واکنش سریع و یگانهای اقشاری بسیج استان بوشهر برگزار شد، گفت: عزت و آزادی امروز را مدیون شهدا بوده و بسیجیان عزم خود را بر ادامه راه شهدا استوار کردند.


وی نام استان بوشهر را همواره تداعی گر رشادت، جوان مردی، غیرت و عشق به ولایت دانست و اظهار داشت: بسیجیان بوشهر، وارث شهدای بزرگی همچون رییسعلی دلواری و مردانی که با تفنگ های سرپُر بر شمشمیر و دشنه به جنگ نیروهای متجاوز انگلیسی رفته و آنها را از پا در آوردند و وارث شهیدان بزرگواری همچو نادر مهدوی و یارانش که با قایق صیادی به جنگ با ناو هواپیمابر رفته و متجاوز را بیرون راندند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیام های این رزمایش بسیجیان به دوستان و دشمنان را برشمرد و افزود: دوستان و مستضعفان بدانند که بسیجیان آماده دفاع از مظلومین در سراسر دنیا هستند و ملت آماده و هوشیار ایران حامی و پشتوانه آنهاست.


نقدی دوره زورگویی ها را تمام شده دانست و تاکیدکرد: ملت ها در طول قرن ها باطلب آزادی، عدالت و اسلام سرکوب شدند ولی ملت ایران بر این فشارها پیروز شد و پرچم اسلام و ولایت را به اهتزاز در آورد.


وی با بیان اینکه ملت ایران نشان داد باید خود را تقویت و در مقابل متجاوزان و زورگویان ایستاد، تصریح کرد: امروز این تجربه موفق ملت ایران بعد از 34 سال سربلندی، عزت و پیروزی های پی در پی و شکست مستمر دشمنان خود، یک الگوی برجسته پیش روی همه ملت ها می باشد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین دوران امروز را روز اراده ملت ها عنوان کرد و ادامه داد: امروز ملت ها قطع نامه های پوشالین دشمن را وتو میکند همان طور که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قطعنامه های آنان را با شعارهای کوبنده و بصیرت بی نظیر وتو کرد.


نقدی ارزش ناوهای هواپیمابر را در میدان رزم واقعی کم دانست و خاطر نشان کرد: تجربه بزرگ عدالت و پیشرفت در نظام اسلامی ایران پیش روی ملت ها می باشد که بدون آمادگی دفاعی حفظ شدنی نیست و همین آمادگی دست درازی به سوی بیگانه را قطع خواهد کرد.


وی استقلال ملت ایران و مقابله با متجاوزان را از برکات حضور بسیجیان در سراسر کشور خوانده و گفت: میدان این رزمایش، منظره مشاهده قدرت این نیروهاست که در کنار قدرتهای دفاعی، قدرت همدلی، وحدت و ارزش ها را نشان می دهد.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مشارکت همه دستگاه های استان در این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: امروز با خدعه و مکر شیطان مواجهیم و اجتماع دهها میلیون ایرانی در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد که دشمن از خدعه مذاکره طرحی نمی بندد.


نقدی، خدعه مذاکره را یک حیله کهنه شده و رنگ باخته دانست و گفت: دشمن با تمام اعضاء و جوارح خود علیه ملت ایران دشمنی می کند با پهپاد ها، ماهواره های جاسوسی، دستگاه های اقتصادی، لغو تحریم ها علیه منافقین، پرورش و توسعه ی گروه های تروریستی، شبکه های فساد و شایعه پراکنی و آموزش تروریسم؛ که این گونه عمل می کند و به زبان حرف از مذاکره میزند.


وی شرط مذاکره ایران با آمریکا را جمع آوری پایگاه های آمریکا از منطقه و قطع حمایت از رژیم صهیونیستی دانست و افزود: ملت ایران بسیار هوشیار تر از آن است که فریب این خدعه های کهنه شده و رنگ باخته را بخورد و صبر و تحمل ملت ایران بسیار فراتر از این است که با مشکلات و فشار های اقتصادی از پا در آیند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین، این دهه را دهه محو اسرائیل و صهیونیسم خواند و تصریح کرد: بسیجیان در این رزمایش ها حضور دارند تا به دشمن تفهیم کنند که اگر دست از حمایت صهیونیست بر ندارید ملت های مسلمان آماده شده اند تا خودشان اسراییل را محو کنند و اگر دولت مردان کشورها این حقیقت را درک نکنند، ملت ها این امر را نشان خواهند داد.


نقدی با اشاره به سازماندهی جدید بسیج و فعالیت حلقه های تربیتی در میدان رزم و همزمانی جهاد اصغر و جهاد اکبر اظهار داشت: امروز ملت ایران اعجاز بزرگ الهی است و باید منتظر معجزات بزرگتر الهی در تمام جوامع بشری بود که این به آمادگی معنوی، جسمی، فکری، دفاعی و رزمی است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...