نسخه چاپی

آیا رییس جدید سازمان سیا مسلمان است؟

عکس خبري -آيا رييس جديد سازمان سيا مسلمان است؟

گروه مدافع مسلمان پیشرو آمریكا در گزارشی شك و تردید خود را نسبت به مسلمان شدن جان برنان نامزد باراك اوباما برای رهبری سیا اعلام كرده است.

به گزارش نما به نقل از شفقنا، ابراهیم هوپر مدیر ارتباطات شورای روابط اسلامی-آمریکایی گفت که ما به دنبال منبع معتبر خبر مسلمان شدن رییس سازمان سیا هستیم. هوپر افزود هنوز اطلاعات کافی در این زمینه به دست نیاورده اند.

بر اساس گزارش سایت اسلام آنلاین، شایعات گسترده ای منتشر شده است که جان برنان در حالی که به عنوان رییس سازمان سیا در عربستان سعودی در سال 1990 کار می کرده، به اسلام روی آورده است.

جان گواندولو بازرس مخفی سابق اف بی آی گفت که برنان به اسلام روی آورده و به شهر های مقدس مکه و مدینه نیز رفته است.

گواندولو به ویدویی از برنان ریس سیا استناد کرده است که او در طول مدت کاری خود در عربستان سعودی اظهار کرده " از عظمت حج و سرسپردگی کسانی که وظیفه خود را تمام و کمال به عنوان مسلمان با به جا آوردن اعمال حج، انجام می دهند شگفت زده شده. "

گواندولو افزود این ویدیو تایید می کند که برنان به اسلام روی آورده زیرا هیچ غیر مسلمانی اجازه ندارد از مکه و مدینه بازدید کند مخصوصاٌ در زمان برگزاری مراسم حج تمتع.

جان برنان که مشاور ضد تروریسم بود توسط رییس جمهور باراک اوباما در ژانویه برای پست ریاست جدید سازمان سیا کاندیدا شده بود.

گواندولو معتقد است، جان برنان گزینه نامناسبی برای ریاست سازمان سیا است.

واقعیت هایی وجود دارند که تایید می کنند مقامات دولتی ایالات متحده که همزمان با جان برنان در عربستان سعودی در حال گذراندن خدمت کاری خود بوده اند، مستقیماً شاهد روابط رو به رشد جان برنان با افرادی بوده اند که با دولت سعودی کار می کردند و گرویدن او را به اسلام تایید می کنند.

ابراهیم هوپر مدیر ارتباطات شورای روابط اسلامی-آمریکایی همچنین بیان کرد که مسلمانان آمریکا مخالف نامزدی برنان هستند زیرا او از حمله هواپیماهای بدون سرنشین و استفاده از تکنیک های شکنجه حمایت کرده است.

برنان برای دفاع خود از حملات مرگبار هواپیماهای بدون سرنشین تحت قوانین بین المللی شناخته شده است.

حملات هواپیماهای بدون سرنشین در پاکستان منبع تنش با ایالات متحده آمریکا بوده است.

برنان همچنین یکی از حامیان سرسخت تکنیک های شکنجه تهاجمی در زمان جورج دبلیو بوش رییس جمهور سابق ایالات متحده است.

این نامزد ریاست سازمان سیا همچنین مدافع تکنیک های بازجویی علیه مظنونان به ترور بود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...