نسخه چاپی

واكنش لنكرانی به اظهارات رئیس جمهور

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: كاندیداهایی كه تاكنون اسمشان اعلام شده است، زمینه ای برای سواستفاده جریان فتنه و انحراف دارند و جبهه پایداری چنین كاندیداهایی را مورد توجه قرار نمی دهد.

به گزارش نما به نقل از مهر، کامران باقری لنکرانی عضو جبهه پایداری در حاشیه همایش این جبهه با بیان اینکه تاکنون زمانی برای اعلام رسمی کاندیدای جبهه پایداری اعلام نکرده ایم گفت: جبهه پایداری در فرایند اعلام کاندیدا عجله نمی کند و بهنگام این کار را انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: برخی علاقه دارند فضای انتخابات را به سمت فردمحوری ببرند در حالی که جبهه پایداری در انتخابات بویژه این دوره معتقد به گفتمان محوری است و به جای اینکه در مورد افراد حرف بزنیم باید در مورد برنامه ها و جهت گیری آنها اطلاع رسانی کنیم.

باقری لنکرانی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا این احتمال وجود دارد که خروجی گفتمان شما کاندیدایی خارج از مجموعه جبهه پایداری داشته باشد، تصریح کرد: شاخص ما در مورد انتخاب کاندیدا در جبهه پایداری این نیست که حتما عضو پایداری باشد.

وی در ادامه گفت: شاخص ام این است که کاندیدایی معرفی کنیم که نسبت به انقلاب، آرمانگرایی در حد اعلا باشد و با توجه به نیازهای امروز کارآمدی داشته و پاسخگوی نیازهای مدیریتی کشور نیز باشد البته بخشی از این موضوعات به خود فرد برگشته و بخشی دیگر نیز به تیم و برنامه آن بر می گردد.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که آیا شما گزینه اصلی کاندیدای ریاست جمهوری برای جبهه پایداری هستید گفت: بالاخره گزینه های جبهه پایداری بین بنده های خداست.

وزیر سابق دولت نهم در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه مواضع صریح جبهه پایداری نسبت به عملکرد و اظهارات اخیر رئیس جمهور چیست ، گفت : اگر انتقادی است به هر سه قوه است امیدواریم با توجه به تاکیدات رهبری و حضور مردم در 22 بهمن ، مسئولین دین خود را با همدلی و خدمت بیشتر ادا کنند.

وی افزود: آن چیزی که نگران کننده است این است که مسئولیتی که سران سه قوه دارند متاسفانه به فراموشی سپرده شده است. مسئولیت قوای سه گانه این است که با اتحاد و همدلی تمام ظرفیت کشور را در جهت خدمت به مردم بکار گیرند.

باقری لنکرانی گفت: متاسفانه در این ایام در هر سه قوه شاهد حرکت هایی بودیم که با تاکیدات مقام معظم رهبری و انتظارات مردم زاویه و فاصله داشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است با گزینه دولت برای انتخابات به تفاهم برسید و ائتلاف کنید گفت: جبهه پایداری برای انتخاب کاندیدا ضمن اینکه شاخص های ایجابی دارد شاخص های سلبی نیز دارد.

عضو جبهه پایداری گفت: یکی از این شاخص ها این است که کاندیدای جبهه پایداری مورد سوءاستفاده جریان فتنه قرار نگیرد.

باقری لنکرانی اظهار داشت: کاندیداهایی که الان اسمشان مطرح است این زمینه را دارند که مورد سواستفاده ابزاری جریانهای فتنه و انحراف قرار بگیرد و به همین علت ما چنین کاندیداهایی را مورد توجه قرار نمی دهیم.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر که از وی پرسید آیا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری با سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی صحبتی داشته اید گفت: بله، با ایشان صحبت کردیم.

عضو جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که شنیده شده آقای جلیلی قصد ورود به انتخابات ندارند گفت: به هر حال ما با ایشان مذاکراتی را انجام دادیم.

۱۳۹۱/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...