نسخه چاپی

‫هرگونه بداخلاقی سیاسی پس از نصایح رهبری خیانت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاكید بر اینكه پس از سخنان امروز مقام معظم رهبری بداخلاقی سیاسی خیانت به مردم است، گفت: امیدواریم مسئولان همانند مردم رهنمودهای رهبری انقلاب را فصل الخطاب بدانند.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام محمود رضا جمشیدی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب و نصایح ایشان به سران قوا، اظهار داشت: مسئله بسیار روشن و ساده‌تر از آن است که بخواهیم به دنبال راه حل باشیم. چرا که مقام معظم رهبری بسیار شفاف و روشن قضایا را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه باید به میزان افزایش فشار دشمن رفاقت بین مسئولان افزایش یابد، تصریح کرد: مسئولان اگر می‌خواهند در خط انقلاب باقی بمانند باید به راهی که رهبری نشان داده‌اند پایبند باشد.

عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه پس از سخنان امروز مقام معظم رهبری بداخلاقی سیاسی خیانت به مردم است، افزود: قانون باید ملاک رفتارها باشد.

وی ادامه داد: یکی از راه‌هایی که باعث شکل‌گیری بداخلاقی سیاسی می‌شود خود محوری اشخاص است چراکه برخی افراد خود را حق مطلق می‌دانند درحالی که باید به جایگاه خود و قوانین توجه کنند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که ولایت فقیه دارد هیچ وقت به بن‌بست نمی‌رسد خاطرنشان کرد: افکار عمومی درباره رفتار مسئولان قضاوت خواهد کرد و درباره اینکه چه کسی ملتزم به قوانین و ولایتمدار است، داوری می‌کند.

عضو جامعه مدرسین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده بودند هر کس از امروز تا انتخابات به اختلافات دامن بزنند، خیانت کرده است گفت که روح این حرف‌ها در سخنان امروز مقام معظم رهبری نیز وجود داشت لذا امیدواریم مسئولان همانند مردم رهنمودهای رهبری انقلاب را فصل الخطاب بدانند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...