نسخه چاپی

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس:انتقام شهید شاطری از اسرائیل نزدیك است

عکس خبري -نماينده ولي‌فقيه در سپاه قدس:انتقام شهيد شاطري از اسرائيل نزديک است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس با بیان اینكه "شهادت سردار حسن شاطری ملت ما را مقاوم‌تر می‌كند"، گفت: دشمنان بدانند كه انتقام شهید حاج حسن شاطری را به زودی از اسرائیلی‌ها خواهیم گرفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در حاشیه مراسم یادواره شهدای حزب‌الله لبنان که شامگاه جمعه در حسینیه موسی بن جعفر (ع) در میدان خراسان تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم پیام واقعی شهید حاج حسن شاطری را تبیین کنیم باید بگویم که مردم ما عاشق شهادت هستند و وقتی می‌بینند درِ شهادت باز شده است، با شور و شوق بیشتری در مسیر خدمت به حزب‌الله لبنان می‌آیند، بلکه دشمن آنها را در این مسیر مقدس شهید کند.

وی افزود: دشمنان ما بدانند که امت اسلامی از شهادت نمی‌ترسند و یقین بدانند با این حرکتی که انجام داده‌اند ملت ما مقاوم‌تر می‌شود و تصمیمش را علیه اسرائیل جدی‌تر می‌کند و تا آخرین قطره خون در این مسیر به مبارزه ادامه خواهد داد. دشمنان هم بدانند که انتقام حاج حسن را به زودی از اسرائیلی‌ها خواهیم گرفت و دشمنان با این حرکات احمقانه نمی‌توانند ملت ایران را خاموش کنند، بلکه شهادت این شهید بزرگوار یک درس و الگو برای ملت‌های ایران، لبنان و تمامی مسلمانان جهان می‌شود.

شیرازی با بیان اینکه "اسرائیل از همکاری ملت ایران، ملت‌های اسلامی و امت حزب‌الله ناراحت است"، گفت: حاج حسن بعد از جنگ 33 روزه، رفت تا خرابکاری‌هایی را که آنها (رژیم صهیونیستی) کرده بودند بازسازی کند و امید را به جامعه لبنان بازگرداند. آنها برای اینکه این امید شکسته شود تصور می‌کنند با این شهادت‌ها می‌توانند یک چراغ را خاموش کنند در حالی که این حرکت و شهادت نه تنها چراغی را خاموش نمی‌کند، بلکه چراغ‌های دیگری را هم روشن می‌سازد و ملت ایران در این مسیر محکم‌تر وارد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس در برابر این پرسش که "آیا در حال حاضر از سوی ایران به سوریه کمک نظامی داده می‌شود یا خیر؟" پاسخ داد: من در جای دیگری هم اعلام کرده‌ام که نیازی به کمک نظامی نیست. ارتش سوریه محکم است و مردم سوریه در صحنه‌اند. سوریه تجهیزات نظامی لازم را دارد و ما فکر و تجربه‌هایمان را به سوریه منتقل می‌کنیم و این حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه کفایت می‌کند که دشمنان اسلام بدانند با ملت سوریه نمی‌توانند درگیر شوند و پایان این حرکت چیزی جز شکست دشمنان اسلام نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا دستیابی ایران به پیشرفت‌های نظامی در چند وقت اخیر نشان‌دهنده در پیش بودن یک جنگ نیست؟" گفت: تجهیزات نظامی در هر کشوری نشانه بازدارندگی است. تمام دنیای اسلام و تمام دشمنان ایران می‌دانند که ملت ایران و کشور جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست و جنگی رخ نخواهد داد، چون نه آمریکا و نه اسرائیل جرات جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

شیرازی ادامه داد: شما مردم غزه را که در یک جنگ هشت روزه اسرائیل را شکست دادند، با جمهوری اسلامی ایران مقایسه کنید. بنابراین جرات نمی‌کنند وارد صحنه نبرد با جمهوری اسلامی ایران شوند که ما بگویم از ترس جنگ تجهیزات را مهیا می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس در پایان اظهار کرد: امروز هیچ کشوری توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و همه می‌دانند که جنگ با جمهوری اسلامی ایران یعنی جنگ با دنیای اسلام و همه دنیای اسلام در مقابل استکبار و اسرائیل قرار خواهند گرفت.

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...