نسخه چاپی

تبعیت از ولایت فقیه كلید حل بداخلاقی‌های سیاسی است

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: تبعیت كامل مسئولان از ولایت فقیه در تمام امور سبب رفع بداخلاقی‌های سیاسی می‌شود.

به گزارش نما، محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: تمام مسئولان باید در همه موارد از مقام معظم رهبری تبعیت کنند و اشتباهات صورت گرفته در برخی موارد نیز ناشی از عدم تبعیت از ولایت فقیه است.

به گفته وی اگر در تمام موارد از مقام معظم رهبری اطاعت کرده و تابع فرمان‌های ایشان باشیم، بداخلاقی‌ سیاسی به وجود نمی‌آید.

یادگاری ادامه داد: در برخی مواقع برخی مسئولان قصد دارند نقطه نظرات خود را اعمال کنند و نظرات شخصی را انجام می‌دهند که سبب ایجاد مشکل و بروز بداخلاقی‌هایی می‌شود ولی اگر در تمام موارد از مقام معظم رهبری اطاعت کنیم مشکلی به وجود نمی‌آید و بداخلاقی‌های سیاسی نیز رفع می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی راه حل رفع بداخلاقی‌های سیاسی را انجام 3 وظیفه از سوی مسئولان دانست و اظهار داشت: برای اینکه بداخلاقی‌های سیاسی در جامعه پیش نیاید مسئولان باید دستاوردهای انقلاب را پاس داشته، از ولایت فقیه تبعیت کرده و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند، انجام این 3 وظیفه سبب رفع بداخلاقی‌های سیاسی می‌شود.

وی در رابطه با اثرگذاری بداخلاقی‌های سیاسی بر مردم، گفت: ملت ایران در روز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اثبات کردند که فقط به نظام و ولایت فقیه فکر می‌کنند و به صحبت‌های دیگر گوش نمی‌دهند.

یادگاری افزود: مردم ایران در روز 22 بهمن تبعیت خود را از مقام معظم رهبری اعلام کردند و مسئولان نیز باید در تمام موارد از ولایت فقیه اطاعت کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...