نسخه چاپی

خشم سعدالحریری از افشاگری سید حسن نصرالله

عکس خبري -خشم سعدالحريري از افشاگري سيد حسن نصرالله

جریان المستقبل و سعد حریری ضمن ابراز خشم خود از افشای رشوه سیاسی حریری در مذاكرات پشت پرده، در عین حال نتوانستند اطلاعات مطرح شده در سخنرانی دبیركل حزب الله را تكذیب كنند.

به گزارش نما، فارس به نقل از پایگاه خبری العهد، اندکی پس از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت که دیروز برگزار شد، سعد حریری در مطلبی در صفحه توئیتر خود ضمن ابراز خشم از برملا شدن ابعادی از اقدامات پشت پرده خود و بدون پرداختن به درست یا نادرست بودن اطلاعات ارائه شده در سخنرانی سید حسن نصرالله مدعی شد که کسی که از متهمان قتل رفیق حریری حمایت می کند، نباید از تاریخ این رئیس شهید سخن بگوید.

منظور سعد حریری از متهمان ترور چهار نفری است که دادگاه حریری در اقدامات یک جانبه و سیاسی خود بدون در نظر گرفتن شواهد همه‌جانبه و دست داشتن رژیم صهیونیستی در این ترور آنها را به انجام این اقدام متهم کرده است.

سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب خود با اشاره به رشوه سعد حریری به گروه های سیاسی لبنان گفت که وی با همراهی ترکیه و قطر برای رسیدن به پست نخست وزیری حاضر بود سلاح مقاومت را به رسمیت بشناسد و دادگاه حریری را نیز لغو کند.

حزب المستقبل نیز بعد از این سخنرانی با صدور بیانیه‌ای مدعی شد که سید حسن نصرالله با نادیده گرفتن برخی واقعیت‌ها سخنانی از حریری را انتخاب کرد که می توانست به آنها پاسخ دهد و تلاش کرد تا بسیاری از وقایع تاریخی و اتفاقت کنونی را تحریف کند.

المستقبل با وجودی که تلاش زیادی برای دروغ جلوه دادن اظهارات سید حسن نصرالله به کار بست، اما در عین حال نتوانست اطلاعات مطرح شده در این سخنرانی را در مورد رشوه سعد حریری رد و تکذیب کند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...