نسخه چاپی

تخلف ۲ رئیس قوه و قضاوت عادلانه رهبر معظم انقلاب

عکس خبري -تخلف ? رئيس قوه و قضاوت عادلانه رهبر معظم انقلاب

اگر كسی پس از بیانات مقام معظم رهبری بداخلاقی كند مرتكب خلاف شرع شده‌ و در خلاف شرع همه چیز هست، همانطور كه ‌رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر كسی تا انتخابات ریاست‌ جمهوری التهاب‌آفرینی كند، خیانت كرده است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری پس از سخنان مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان یادداشتی را در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد که متن کامل آن در ادامه می‌آید:

رهنمودهای روز شنبه مقام معظم رهبری همانند همه رهنمودهای ایشان کلیدی، کارگشا و نقش‌آفرین بود. فرمایش مقام معظم رهبری محورهای بسیاری داشت اما دو محور آن جزء مهم‌ترین و اساسی‌ترین فرمایش‌های مقام معظم رهبری بود. اولین محور، محور نفی مذاکره با آمریکا و تبیین چرایی نفی مذاکره با آمریکا بود.

مقام معظم رهبری در رهنمود اول‌شان‌ فرمودند آمریکا با شرارت‌هایی که انجام می‌دهد نشان می‌دهد در پی مذاکره نیست بلکه در پی سلطه و مأیوس کردن انقلابیون دنیاست لذا رهبر معظم انقلاب این توهم را جواب دادند. بر این اساس از مذاکره با آمریکا مشکلی حل نمی‌شود و کار تحریم پایان نمی‌پذیرد لذا رسانه‌ها وظیفه دارند محورهای فرمایش مقام معظم رهبری را تحلیل کنند.

محور دوم سخنان معظم‌له مسائل داخلی بود که قضاوت بسیار عادلانه‌ای در رابطه با حوادث مجلس و استیضاح داشتند و آن را در این شرایط نادرست دانستند؛‌ از سویی دیگر ایشان رفتار رئیس‌جمهور را در مقابله با دو قوه نادرست و خلاف شرع عنوان کردند و در عین حال فرمودند رئیس محترم مجلس قدری زیاده‌روی کرد بر همین اساس ایشان بسیار منصفانه قضاوت کرده و تخلف هر کس را به اندازه خودشان بیان کردند.

ایشان در رابطه با حوادث قم و حادثه حرم امام در دو سال قبل اعلام نارضایتی کردند لذا ایشان در مشی سیاسی طرفدار اعتدال، منطق و استدلال هستند و معتقدند مناقشات سیاسی باید در فضای خردمندانه مطرح شود. از این رو این مشی، خطی برای آینده است که به بهانه ولایتمداری نمی‌توان رفتار نادرست و بی‌منطق را سامان داد.

اگر کسی پس از سخنان مقام معظم رهبری بداخلاقی کند مرتکب خلاف شرع شده‌ و در خلاف شرع همه چیز هست،‌رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر کسی تا انتخابات ریاست‌جمهوری التهاب آفرینی کند خیانت کرده است.

البته خودی‌های نظام به این امر توجه داشته و اطاعت می‌کنند چرا که فرمایش حضرت آقا حق است لذا همه مسئولان باید دقت کرده و کسانی که مخاطب معظم‌له هستند مصلحت‌ نظام را در نظر بگیرند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...