نسخه چاپی

برتری پرسپولیس بر سپاهان در دقیقه 92

عکس خبري -برتري پرسپوليس بر سپاهان در دقيقه 92

تیم فوتبال پرسپولیس در لحظات پایانی و در وقتهای اضافه بازی برابر سپاهان به برتری دست یافت تا تا خاطره قهرمانی این با گل دیر هنگام سپهر حیدری در سال 87 در خاطر هواداران زنده شود.

به گزارش نما، در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17:15 امروز یکشنبه تیم های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند با گل دقیقه 92 هادی نوروزی برابر حریف مدعی قهرمانی به پیروزی برسند. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را در اینجا ببینید.

در این دیدار که به قضاوت تورج حق ورودی و در حضور نزدیک به 15 هزار تماشاگر آغاز شد، پرسپولیس نیمه اول را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت مناسب را برای گلزنی بدست آورد که مهمترین آن برخورد توپ پروویچ به تیر دروازه به دنبال زدن یک ضربه ایستگاهی بود. در ادامه بازهم سرخپوشان موقعیت هایی را روی دروازه حریف اصفهانی پی ریزی کردند اما در دقیقه 37 این سپاهان بود که روی توپ برگشتی از نیلسون موقعیت مطلوبی برای بازکردن دروازه پرسپولیس داشت اما تعلل خلعتبری این فرصت را از آنها گرفت.

در دقایق باقی مانده نیمه اول پرسپولیس بازهم تیم برتر میدان بود و چند موقعیت خوب برای گلزنی بدست آورد اما در نهایت نتوانست از این برتری خود استفاده کند و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم با برتری زردپوشان اصفهانی آغاز شد و شاگردان کرانچار چند حمله جسته و گریخته را روی دروازه میزبان خود انجام دادند اما در ضد حملات پرسپولیس می توانست دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 55 حرکت ولاتکو درون محوطه جریمه سپاهان با حرکت دروازه بان تیم اصفهانی متوقف شد اما تورج حق وردی اعتقادی به پنالتی نداشت. سه دقیقه بعد جواهیر سوکای در فراری دیدنی با دروازه بان پرسپولیس تک به تک شد که ضربه محکم او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 65 میلان سوشاک مدافع تیم سپاهان به دنبال خطا روی مهاجم پرسپولیس دومین کارت زرد را دریافت کرد و اخراج شد تا شاگردان کرانچار دقایق باقی مانده را تحت فشار بیشتری سپری کنند اما پرسپولیس بجز موقعیتی که پروویچ در دقیقه 75 درون محوطه جریمه به بدن شهاب گردان کوبید، صاحب موقعیت خطرناکی نشد. در دقایق پایانی پرسپولیس برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی از خود نشان داد و در وقت های اضافه و در دقیقه 92 روی تعلل مدافعان سپاهان توسط هادی نوروزی به گل برتری دست پیدا کرد.

تیم فوتبال سپاهان که نزدیکترین تعقیب کننده استقلال در صدر جدول بود با این شکست 47 امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. پرسپولیس هم با این پیروزی از رده نهم به رده ششم برگشت و با 38 امتیاز نسبت به دیدارهای آینده امیدوارتر شد. پیروزی پرسپولیس کمک زیادی به استقلال در صدر جدول کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...