نسخه چاپی

سالن خلوت، اردوغان را عصبانی كرد!

رجب طیب اردوغان تعداد كم حاضران در سالن سخنرانی را یك اتفاق ناگوار دانست.

به گزارش نما، کردپرس به نقل از شبکه تلویزیونی CNNturk نوشت: رجب طیب اردوغان نخست وزیر و رهبر حزب عدالت و توسعه ترکیه دیشب در شهر کردنشین ماردین دست به یک اقدام عجیبی زد.

اردوغان که ابتدا در یکی از میادین شهر ماردین برای مردم این شهر سخنرانی کرده بود، به استانداری ماردین رفت تا در سالن بزرگ استانداری و در جمع اعضا و مدیران حزب عدالت و توسعه شاخه ماردین سخنرانی کند و برنامه های خود را برای انتخابات پیش روی شهرداری ها با آنان در میان بگذارد.

زمانی که اردوغان پشت تریبون رفت، تعداد حاضران آن قدر کم بود که اردوغان آشکارا برافروخته شده و سپس مانند یک معلم دست به حضور و غیاب زد. اردوغان گفت:" این چه وضعی است؟ این عین بدبختی و رذالت است. چرا باید تعداد حاضرین این قدر کم باشد؟ مگر حزب ما در این استان دارای نماینده و تشکیلات نیست؟"

او سپس فرمانده تیم حفاظتی خود را به پشت تریوبن فراخوانده و به او گفت:" ابراهیم! تعداد حاضرین را بشمار! اعضای شاخه جوانان یا دست خود را بلند کنند یا از جای خود برخیزند. آمار شما بسیار ناچیز است. اعضای شاخه زنان برخیزند. تعداد شما هم کم است."

او سپس به رییس تیم حفاظتی خود دستور داد:" همین الان بروید بیرون و اگر برخی از دوستان ما کارت ورود دریافت نکرده اند یا اهمالی صورت گرفته فورا مساله را حل کنید. ما می خواهیم برای انتخابات پیش رو برنامه های خود را اعلام کنیم و چنین چیزی با این تعداد کم میسر نیست."

اردوغان همچنین پس از پایان این سخنرانی، در ضیافت شام حضور یافت. معمر گولر وزیر کشور و نماینده ماردین پانصد نفر از روحانیون، ادبا، دانشگاهیان، بازاریان و فعالان سیاسی استان را به این ضیافت فرا خوانده و آنان تا پاسی از شب نظرات خود را در خصوص مذاکرات ایمره آلی و صلح با پ.ک.ک، با اردوغان در میان نهادند."

۱۳۹۱/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...