نسخه چاپی

عبدی می گوید میزان حال فعلی هاشمی است

عضو مستعفی حزب مشاركت می گوید از مواضع حزب آقای هاشمی باید دفاع كرد.عباس عبدی در پاسخ به سوال یكی از خوانندگان نشریه زنجیره ای آسمان مبنی بر اینكه «آیا وقت آن نرسیده اشتباهات گذشته آقای هاشمی را فراموش كنیم و برای خروج از بن بست موجود از ظرفیت های ایشان استفاده كنیم؟» نوشت: نظر جناب عالی كاملا درست است.

عضو مستعفي حزب مشاركت مي گويد از مواضع حزب آقاي هاشمي بايد دفاع كرد.عباس عبدي در پاسخ به سوال يكي از خوانندگان نشريه زنجيره اي آسمان مبني بر اينكه «آيا وقت آن نرسيده اشتباهات گذشته آقاي هاشمي را فراموش كنيم و براي خروج از بن بست موجود از ظرفيت هاي ايشان استفاده كنيم؟» نوشت: نظر جناب عالي كاملا درست است.

بحث فراموشي هم نيست. ما قرار نيست درگذشته زندگي كنيم، بايد به مواضع امروز خود و ديگران نگاه كنيم. آقاي هاشمي رفسنجاني هم در 4 سال گذشته مواضع دقيق و حساب شده اي داشته اند (به جز چند ماه اخير) و از هر موضع خوب بايد حمايت كرد ولي اين دليل نمي شود كه براي توجيه موضع امروز خود را تأييد يا رد كسي تاريخ را قلب نماييم.

وي اين را هم گفته كه «در سال 84 هم همه اصلاح طلبان با تمام توان از آقاي هاشمي حمايت كردند. ظرفيت بيش از آنچه كه در دور دوم رأي آوردند وجود نداشت البته بخشي از آن رأي هم در ضديت با رقيب ايشان بود والا اين ظرفيت از اين هم كمتر بود».

هاشمي در دور دوم انتخابات رياست جمهوري سال 84 و در مقابل حدود 18ميليون رأي احمدي نژاد حدود 9 ميليون رأي كسب كرد.
عبدي در ادامه با بيان اينكه «آمدن هاشمي كاملا منتفي است»، به موضوع مسئوليت ناپذير خاتمي پرداخت و گفت: متأسفانه سران اصلاحات و به طور مشخص آقاي خاتمي مسئوليت پذيري مناسب با شرايط را ندارند، نه اين بار را زمين مي گذارند و نه آن را درست و حسابي برمي دارند. اين پيام را بايد به ايشان منتقل كرد تا حس مسئوليت پذيري را تحريك كند.عبدي در دوره اصلاحات خواستار عبور از خاتمي شده بود.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...