نسخه چاپی

طرح جریان انحرافی برای آشوب آفرینی

عوض حیدرپور، عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی،با اشاره به اینكه از موضوع جلسات جریان انحرافی آگاهی دارد گفت: طبق آمار و اطلاعاتی كه ما از جلسات آنها داریم، قصدی كه این گروه داشتند این بود كه در بهمن ماه، آشوب را كف خیابان‌ها بكشانند. این در شرایطی است مقام معظم رهبری بارها عنوان كردند كه كسی حق ندارد آرامش كشور را بر هم بزند. وی در پاسخ به این سوال كه نشانه‌های این آشوب چه چیزی است گفت:اعلام خودشان بهترین نشانه بود.


عوض حيدرپور، عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي،با اشاره به اينكه از موضوع جلسات جريان انحرافي آگاهي دارد گفت: طبق آمار و اطلاعاتي كه ما از جلسات آنها داريم، قصدي كه اين گروه داشتند اين بود كه در بهمن ماه، آشوب را كف خيابان‌ها بكشانند. اين در شرايطي است مقام معظم رهبري بارها عنوان كردند كه كسي حق ندارد آرامش كشور را بر هم بزند. وي در پاسخ به اين سوال كه نشانه‌هاي اين آشوب چه چيزي است گفت:اعلام خودشان بهترين نشانه بود.

اين موضوع را در جلسات خصوصي خودشان مطرح كرده بودند و اخبار آن دقيقا به ما رسيده بود. ما خبر داشتيم كه اين گروه اعلام كرده‌ كه شروع فعاليت‌هاي انتخاباتي ما از بهمن ماه خواهد بود. كاري كه در مجلس انجام شد و بي‌اخلاقي طرفداران اين گروه در قم، اقداماتي بود كه ما از يك ماه قبل از آنها آگاه بوديم. در حادثه‌اي كه در مجلس افتاد، نخبگان و بزرگان جامعه همه تصديق كردند كه ماجراي رخ داده، منتهاي بي‌اخلاقي بود.

در كجاي دنيا رئيس قوه مجريه، با چنين روش تخريبي به اركان حكومت هجوم مي‌برد؟ آقاي احمدي‌نژاد در مجلس روساي دو ركن اساسي كشور كه همان قواي مقننه و قضائيه باشد را مورد تخريب قرار داد. وي در ادامه افزود:حقيقت موضوع اين است كه ما يك جرياني به نام جريان انحرافي را در دولت تجربه كرديم، شناختيم و مي‌دانيم كه وجود دارد. رئيس اين جريان هم شخص آقاي رئيس‌جمهور است.

اگر جريان انحرافي را به خودرو مانند اتوبوس تشبيه كنيم، راننده اين خودرو شخص رئيس‌جمهور است. در سخنراني وي در مراسم 22 بهمن ماه نيز اين را نشان داد كه اين جريان توسط شخص ايشان در حال حمايت شدن است. آقاي احمدي‌نژاد نبايد خودش را با رهبري مقايسه كند. پست رياست‌جمهوري به معناي تدارك و تجهيز كشور است. اين پست، پستي نيست كه بخواهد به مردم رهنمود بدهد يا رئيس‌جمهور بگويد كه در آينده با مردم صحبت مي‌كنم. اينگونه نيست و بايد آقاي احمدي‌نژاد شأن خود را بشناسد و پايش را از گليم خودش درازتر نكند.

اگر بناست كه رهبري رهنمودي به مردم ارائه كند كه مردم راه را از چاه بشناسند، ديگر رئيس‌جمهور نمي‌تواند خود را هم قد و هم اندازه مقام عظماي ولايت بداند. مردم نيز اين موضوعات را به خوبي درك مي‌كنند و فريب اين مسائل را نمي‌خورند. به‌هر‌حال سوءاستفاده‌اي كه از تريبون جشن ملي انجام گرفت به هيچ عنوان پسنديده نبود.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...