نسخه چاپی

دروغ بزرگ درباره محتوای نامه اندیشمندان ایرانی به مرسی

روزنامه الشرق الاوسط در اقدامی همراه با دروغ پراكنی، نامه 17 تن از اساتید دانشگاه‌های ایران به رئیس‌جمهور مصر را نامه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به مرسی وانمود كرد كه به ادعای این روزنامه در آن از مرسی خواسته شده است كه نظام ولایت فقیه را برای مصر برگزیند.



روزنامه الشرق الاوسط در اقدامي همراه با دروغ پراكني، نامه 17 تن از اساتيد دانشگاه‌هاي ايران به رئيس‌جمهور مصر را نامه رهبر انقلاب اسلامي خطاب به مرسي وانمود كرد كه به ادعاي اين روزنامه در آن از مرسي خواسته شده است كه نظام ولايت فقيه را براي مصر برگزيند.

چند روز قبل، 17 نفر از اساتيد دانشگاه‌هاي ايران در نامه‌اي به رئيس‌جمهور مصر اعلام كردند، انديشمندان مسلمان ايراني آمادگي دارند تجربه و توان علمي خود را به دولت مصر انتقال دهند. روزنامه الشرق الاوسط در اقدامي دور از اخلاق رسانه‌اي اين نامه را به رهبر انقلاب اسلامي و مشاوران ايشان خطاب به محمد مرسي رئيس‌جمهور مصر منتسب كرد و با تيتر شيطنت‌آميز "خامنه‌اي خطاب به مرسي: از ولايت فقيه الهام بگيريد" تلاش كرد اين طور به خواننده القاء كند كه ايران تلاش مي‌كند با دخالت در مصر مدل جمهوري اسلامي را در اين كشور پياده كند. روزنامه الشرق الاوسط به شاهزاده‌هاي سعودي وابسته است و سلفي‌ها در آن نفوذ دارند.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...