نسخه چاپی

آقای چابك، اولین بازی موبایل برای گوشی های اندروید

فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه 6، از تولید بازی چند زبانه "آقای چابك" برای گوشی های اندروید در كانون موبایل جشنواره شكوفای این منطقه خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با ستاد خبری جشنواره شکوفا ضمن اعلام این خبر گفت: این بازی بر روی سایت بازار قرار گرفته است. طبق اعلام این سایت، بازی آقای چابک در مدت یک هفته بیش از 30 هزار بار به وسیله کاربران سایت دانلود شده است. وی افزود این بازی با این تعداد دانلود عنوان پرطرفدارترین بازی این مارکت را در بین بازی های ایرانی و خارجی به خود اختصاص داده است.

وی همچنین اظهار داشت: در بخش برنامه نویسی موبایل کانون موبایل جشنواره شکوفا در منطقه 6، علاوه بر بازی 6 زبانه آقای چابک، اولین بازی سه بعدی ایرانی با عنوان تیزرو هم برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید تولید شده است.

سلیمانی در مورد ویژگی های این بازی گفت: آقای چابک اولین بازی ایرانی برای سیستم عامل اندروید است که به 6 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این بازی به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، ایتالیایی و چینی به کاربران ارائه شده است.

شهردار منطقه 6 افزود: این بازی بسیار کم حجم است. گرافیک کارتونی دارد و امکان تغییر سرعت در آن لحاظ شده است. همچنین این بازی بر روی نسخه های اندروید 1.5 تا 4.2 قابل اجرا است.

وی افزود: طراحی و برنامه نویسی این بازی را سید حسین احمد پناه بر عهده داشت. همچنین طراحی شخصیت بازی به وسیله جواد حاجی امینی انجام شد. این بازی با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 شهرداری تهران تولید شده است.

همچنین لازم به ذکراست که بازی آقای چابک با لینک زیر بر روی سایت بازار قرار گرفته است:
http://cafebazaar.ir/cat/most_installed/?l=fa

8.jpg

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...