نسخه چاپی

لیست ‌جبهه متحد اصولگرایان 17 بهمن اعلام می شود

رئیس‌ ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان گفت: نامزدهایی كه صلاحیت قرار گرفتن در لیست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان را داشته باشند تا 17 بهمن معرفی خواهند شد.

به گزارش فارس از خرم‌آباد، علیرضا زاکانی عصر پنج‌شنبه در همایش استانی جبهه متحد اصولگرایان لرستان که در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی خرم‌آباد برگزار شد، تصریح کرد: امروز کشورهای خارجی و جریان فتنه و انحرافی کسانی هستند که وضعیت نظام را در شرایط شعب ابی‌طالب نشان می‌دهند.

رئیس‌ ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان با اذعان به اینکه جریان فتنه در کمال سکوت به عنوان رقیب اصولگرایان فعال شده است، افزود: در کنار عناصر فتنه، عناصر انحرافی نیز با تکیه بر قدرت و ثروت به دنبال تصاحب کرسی‌های مجلس نهم هستند.

وی افزود: جریان انحرافی به دنبال همان اهدافی است که دشمنان نظام آنها را در انتخابات دنبال می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات‌ جبهه متحد اصولگرایان از اعلام لیست نهایی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه تا 17 بهمن ماه خبر داد ‌و گفت: طبق نظرسنجی‌هایی که در 207 حوزه انتخابیه کشور انجام می‌شود نامزدهایی که صلاحیت قرار گرفتن در لیست مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان را داشته باشند تا 17 بهمن معرفی خواهند شد.

رئیس‌ ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان ابراز امیدواری کرد: نامزدهای شجاع، استقلال‌طلب، خدمتگزار ملت، پاک دست و عدالت‌خواه در سبد اصولگرایی قرار بگیرند.

وی افزود: امیدواریم حمایت و انتخاب این نامزدها بتواند مجلس نهم را به سمت اصولگرایی سوق دهد.

زاکانی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه‌های استکبار جهانی برای به چالش کشاندن انتخابات بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب با تهدید و تحریم که تحریم‌ها به بدترین شکل ممکن دنبال می‌کنند در تلاش هستند که فضای یأس آلود را برای ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت ایجاد کنند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان اضافه کرد: دشمنان با ایجاد نفاق و ایجاد شرایط یأس آلود به دنبال این هستند که در یک فضای تبلیغاتی ضمن پایین آوردن مشارکت مردم جمهوری اسلامی ایران را از چشم اهل ایمان و مستضعفین جهان بیندازند.

وی با اذعان به اینکه امروز آمریکا بنابر اذعان تحلیلگران سیاسی این کشور از داخل دچار فروپاشی شده است، تصریح کرد: اوباما در سخنرانی سالانه خود بیان داشت که امروز خطری متوجه جمهوریخواه و دموکرات نیست و خطر خود آمریکا را تهدید می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان کشور در پایان اذعان داشت: با این حال در شرایطی که آمریکایی‌ها خود در موضع انفعالی قرار دارند اما می‌خواهند با امنیتی نشان دادن انتخابات در ایران مشارکت مردم را برای حضور پرشور در صحنه انتخابات کاهش بدهند و پس از آن با مشروعیت‌زدایی از نظام زمینه را برای دیگر اقدامات مداخله جویانه خود فراهم کنند.

۱۳۹۰/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...