نسخه چاپی

بشار اسد:بر توطئه ها پیروز خواهیم شد

عکس خبري -بشار اسد:بر توطئه ها پيروز خواهيم شد

روزنامه السفیر لبنان سخنان بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جمع شهروندان لبنانی طی روزهای اخیر را منتشر كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بشار اسد در سخناني اظهار داشت برخي ها در تلاش هستند تا واقعيت ها را بوسيله تبليغات رسانه اي، خلق پيروزي هاي ساختگي و پيش بيني موعد سقوط نظام سوريه كه آن را ماه ژوئن برميشمرند، كتمان كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه محور آمريكايي-عربي-تركي از موضع خود در قبال سوريه عقب نشيني كردند افزود گروه هاي مسلح زمام امور را از دست داده اند.

السفير در ادامه به نقل از بشار اسد مي‌افزايد: ما به يقين مطمئن هستيم كه آينده با ماست و نيروهاي ما هيچ خواسته اي از كسي نخواهد داشته و خود سوريه مي‌تواند بر توطئه ها پيروز شود.

رئيس جمهور سوريه همچنين با اشاره به اينكه از پيروزي نظامي و سياسي خود بر بحران كنوني حتم دارم ادامه داد اما با اين وجود تمامي امور پايان نيافته وهمچنان در مقابل ما مقابله با گروه هاي تروريستي و تكفيري وجود دارد.

وي با بيان اينكه همچنان مظاهر فساد در سوريه وجود دارد بر ضرورت مقابله با فساد در زمينه هاي مختلف تاكيد كرد.

اسد افزود اشتباهاتي همچنان وجود داشته و خطاكاران و مفسداني نيز در سوريه حضور دارند اما با اين وجود اين افراد كم هستند و همچنان افراد با شرف و با اخلاصي هستند كه اكثريت مردم سوريه را تشكيل مي‌دهند

رئيس جمهور سوريه در ادامه سخنان خود با طرح سوالي اظهار داشت آيا كسي مي‌تواند اين موضوع را كه چگونه دستگاه ديپلماسي سوريه طي دو سال اخير به رغم تمامي فشارها همچنان به قوانين پايبند بوده وبا وجود پيشنهاد پرداخت ميليونها دلار به سفرا باز هم به كشور متكي بودند پاسخ دهد، اين بزرگترين دليل ملي گرايي حقيقي مردم سوريه است.

وي در ادامه تصريح كرد گفتگوها شايسته است كه آغاز شود و سوريه دست خود را براي مذاكرات به سوي تمامي طيف هاي سوريه به خاطر بازگرداندن وحدت به كشور دراز مي‌كند.

بشار اسد رئيس جمهور سوريه در پايان سخنان خود در جمع شهروندان لبناني با اشاره به اينكه بحران سوريه دوست و دشمن سوريه را نمايان كرد، مسئله فلسطين را همچنان به عنوان محور اصلي سياست كشورش دانست و افزود: سوريه هيچگاه از موضع خود در قبال فلسطين و مقاومت لبنان دست نمي كشد.

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...