نسخه چاپی

گرد و خاك اهواز را تعطیل كرد

عکس خبري -گرد و خاک اهواز را تعطيل کرد

به دلیل شدت یافتن میزان ذرات معلق گرد و غبار از شامگاه دیروز در اهواز، ادارات مرکز استان در آخرین روز کاری امسال تعطیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، فرمانداری اهواز طی اطلاعیه‌ای همه ادارت و مراکز شهرستان را به استثنای بانک‌ها و مراکز درمانی به دلیل غلظت زیاد گرد و خاک تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فارس، مدارس شهرستان که در هفته گذشته نسبت به توزیع پیک بهاری اقدام کرده بودند و در هفته جاری تعطیل شده بودند و بسیاری از کارکنان ادارات نیز امروز در آخرین روز کاری سال 90 در مرخصی به سر می‌برند با این وجود، فرمانداری به علت گرد و غبار شدید رسماً همه ادارات به جز بانک‌ها و مراکز درمانی وخدماتی را تعطیل کرد.

هوا‌شناسی خوزستان در اطلاعیه 118 خود از وقوع این پدیده برای چندمین بار در هفته جاری خبر داده و اعلام کرده بود: ترکیب تصاویر ماهواره با نقشه‌های پیش بینی عددی این اداره کل نشان دهنده حرکت گرد و غبار شکل گرفته بر روی عراق به سمت استان خوزستان است.

در هفته گذشته، 21 اسفندماه نیز به علت گرد و خاک بسیار شدید مدارس و ادارات اهواز و چند شهر خوزستان به تعطیلی کشیده شد.

هم اکنون آسمان اهواز از شدت گردو خاک به رنگ زرد بوده و دمای هوا که در روزهای گذشته گرم شده و نوید بهار را می‌داد، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است

۱۳۹۰/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...