نسخه چاپی

تلاش استقلال برای جلوگیری از افشاگری فجر

یكی از مسئولان باشگاه استقلال در تماسی كه با مسئولان باشگاه فجرسپاسی داشت از آنها خواست به ماجرای مذاكره آبی‌ها با بازیكن تیم شیرازی پایان دهند. این اتفاق در شرایطی رخ داد كه سرپرست فجر آبی‌ها را تهدید كرد اگر این ماجرا را ادامه دهند مجبور خواهد بود حقایق را افشا كند.

پس از آنکه مهدی نظری بازیکن تیم فوتبال فجر در بازی با استقلال یکی از بهترین فرصت‌های تیمش را برای گلزنی از دست داد و محمود یاوری این بازیکن را از زمین بیرون کشید، برخی اعتقاد داشتند که سرمربی فجر این تصمیم را از سر احساس نگرفته و به مسائلی توجه داشته که ریشه‌اش شاید در گذشته است.

یک روز بعد از شکست سنگین( ۵ بر صفر) فجر برابر استقلال محمد عاری سرپرست این تیم شیرازی در گفتگو با مهر گفت که فجر مستحق این باخت بوده است ولی یاوری به خاطر وجود شائبه‌هایی مجبور شد یکی از بهترین بازیکنانش (مهدی نظری) را تعویض کند.

رمزگشایی از صحبت‌های عاری کار سختی نبود. او به مذاکره باشگاه استقلال با نظری در نقل و انتقالات نیم فصل اشاره داشت. اینکه بازیکن فجر را همان موقع هوای پوشیدن پیراهن استقلال برداشته است و دیگر دلش با تیم نیست.

این صحبت‌ها خیلی زود واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت و علی امیری معاون اجرایی این باشگاه نسبت به صحبت‌های عاری عکس العمل نشان داد. او با بیان اینکه باشگاه فجر دنبال فرافکنی است گفت که نظری در نیم فصل دوم در لیست امیر قلعه‌نویی نبوده و ای کاش سرپرست فجر نام مسئولی که از استقلال با نظری صحبت کرده را می‌آورد.

پافشاری عاری روی صحبت‌های خود و درگیری لفظی‌اش با علی امیری در رسانه‌ها باعث شد تا علی فتح‌الله زاده نسبت به پیگیری این موضوع حساس شود. به دنبال این اتفاقات فردی که خود را نزدیک به مدیرعامل استقلال معرفی می کند با سرپرست تیم فجر تماس می گیرد و از وی می خواهد به این ماجرا پایان دهد.


با این حال سکوت سرپرست فجر با مصاحبه میرشاد ماجدی سرپرست استقلال که مجددا منکر مذاکره آبی‌ها با نظری شده بود، شکست. در حالی که ماجدی صحبت از این موضوع را "چیپ" خوانده بود، عاری در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد که در صورت نیاز نام مذاکره کننده، مبلغ پیشنهادی و زمان مذاکره استقلال با نظری را در رسانه‌ها افشا می‌کند و به همین دلیل بهتر است استقلالی‌ها به این موضوع پایان بدهند.

درگیری رسانه‌ای دو باشگاه با اعلام خبر شکایت استقلال از باشگاه فجر به خاطر ایراد اتهام تشدید شد ولی جعفر جعفری مدیرعامل فجر در مصاحبه‌ای که به نظر می‌رسید مصلحتی است به قائله خاتمه داد. جعفری همچنین یکشنبه ظهر و بعد از پایان تمرین فجر، مهدی نظری را به باشگاه فراخواند و با او جلسه‌ای برگزار کرد. جعفری در این جلسه از نظری خواست تا بدون توجه به این مسائل به ادامه لیگ فکر کند و تمرکزش را از دست ندهد.

علاوه بر این، علی امیری ظهر یکشنبه در تماس تلفنی با جعفری درباره تمام اتفاقات رخ داده صحبت کرد تا به ظاهر سوء تفاهم‌های پیش آمده در ۴۸ ساعت بعد از دیدار دو تیم، با خوبی و خوشی تمام و ماجرایی که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از افشاگرهای بزرگ فوتبال ایران را داشت، در نطفه خفه شود.

ماجرایی که ریشه آن به دو سال پیش بر می‌گردد و رد پای یکی از معروف‌ترین چهره‌های فوتبال هم در آن دیده می‌شود. ماجرایی که احتمالا چند ماه دیگر و در فصل نقل و انتقالات دوباره به سوژه اول رسانه‌ها تبدیل خواهد شد. بررسی اتفاقات لیگ های گذشته نشان می دهد برخی بازیکنانی که مثل بازیکن فجر شائبه هایی در مورد آنها وجود داشت، فصل بعد پیراهن تیم روبرو را پوشیده اند! آیا مهدی نظری هم سال آینده پیراهن استقلال را برتن خواهد کرد؟!منبع:مهر

۱۳۹۱/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...